ეს მუქი

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 189. Bölüm 

გამოწერა
ნახვები 4,3 მლნ
95% 40 860 2 135

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz Kanalından Öneriler
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz Bölümleri İçin Tıklayın
bit.ly/2HVjRzZ
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz En Sevilen Sahneler İçin Tıklayın
bit.ly/36J1Or8
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Efsane Sahneler İçin Tıklayın
bit.ly/33CdZUC
Kuruluş Osman Full Bölümler İçin Tıklayın
bit.ly/36DYLQX
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz GEdown Kanalına Abone Olmak İçin; bit.ly/2uzVwcw
atv Resmi GEdown Kanalına Abone Olmak İçin; goo.gl/dmrDLN
Ayrıcalıklardan yararlanmak için bu kanala katılın:
gedown.info/camera/eLBNGSG9w5qEbzQqZjqjuwjoin

შოუბიზნესი

გამოქვეყნდა

 

6 აპრ 2021-ში

გაზიარება:

:

ჩამოტვირთვა:

მიმდინარეობს ატვირთვა.....

აქ დამატება:

ჩემი კრებული
მოგვიანებით სანახავი
კომენტარები 99   
Mehmet Faruk Benlioğlu
Mehmet Faruk Benlioğlu 3 საათის წინ
ilyasında biraz daha tiyatro eğitimi alması lazım...
Mehmet Faruk Benlioğlu
Mehmet Faruk Benlioğlu 3 საათის წინ
ömürün diziden çıkması yakın bence...
Murat Fansa
Murat Fansa 4 საათის წინ
Yönetmen ve senariste çağrım; 1) İlyası da alparslanın bir amcası olduğunu unutmayın herşeyi hızıra endeksli yazıyor çiziyorsunuz. Misal Son sahne... Bu gibi özel sahneler diyaloglar hep hızır ile aslan arasında geçiyor. İlyası arka plana atıyorsunuz. İlyas da aslanın amcası ama sözde amcası. Onunla hiç özel bağ veya diyalog yapmıyorsunuz. 2) Ömür ilyasa aşık oldu ve ilyas daha avukatla beraber gibiydi ama ömüre karşı boştu(Ama kız isteme bölümlerine geldiğimizde sanki ömür değil de ilyas ömirün peşinden koşmuş da ömürü ikna etmiş gibi lanse etmeye başlamıştınız.). Ömür de avukatı uyarıyor, tehdit ediyordu; sen kelle koltukta gezemezsin, her gün kocam bugün sağ salim gelecek mi diye bekleyemezsin diyordu. Çünkü ömür bir çakırbeyli olarak zaten silahın çatışmanın içinde büyümüştü. Ama şimdi geldiğimiz bölümlerde ömür sanki hiç öyle bir karakter değilmiş gibi gösteriyorsunuz.
Murat Fansa
Murat Fansa 4 საათის წინ
Son sahnede ilyas "kim kim sniper kim" diyor ama hızır ağa anlıyor bile hemen alparslanı arıyor gözleri. Şunu yapmayın, iki amca bir yeğen varken birini diğerine daha yakın tutmayın. yani ilyası 3.karakter olarak yansıtmayın o aile içinde. Hızır ilyas ve alparslan 3ü bir olmalı tek bir karakter gibi. Birbirlerinden eksiği fazlası olmasın onu daha çok seviyor muhabbeti olmasın. Heleki ilyas 3.planda olacak bir karakter hiç değil.
HAMDİ KORKMAZ
HAMDİ KORKMAZ 4 საათის წინ
Fragman nerde SIBOŞLAR
Vahid Qurbanov
Vahid Qurbanov 4 საათის წინ
25:28 dideme hizirali taksin...
EDITS YASAK ELMA
EDITS YASAK ELMA 5 საათის წინ
Merhaba Ömür Façalı Çakırbeyli için yaptığım editi izlerseniz sevinirim😊
Fal Home
Fal Home 6 საათის წინ
Kurtların hükümdarlığı arslanlar ayağa kalkana kadardır ✌️
Ramazan Topal
Ramazan Topal 6 საათის წინ
Yavuz dingili devam etsin. :))
Vahit Fidai
Vahit Fidai 7 საათის წინ
Mubarek kelepcelerin anahtarida hazir hemen aciverdiler
IRFAN DEMIR
IRFAN DEMIR 7 საათის წინ
HIRSIZLAR ŞUBESI OLSAYDI BAŞKANI HAMDI YARDIMCISI SEKO OLURDU KESIN😁😁😁😁FILMIN NEŞELERI
Eylul Eylulum
Eylul Eylulum 7 საათის წინ
Bu emin de bir şeyler var!!!!
Aymavisi Kaan
Aymavisi Kaan 7 საათის წინ
Eski günlerine döndü dizi 👍👍
Ceyhun Amiroff
Ceyhun Amiroff 7 საათის წინ
adam)
Kanıma Girdin
Kanıma Girdin 8 საათის წინ
Senarist bi kez daha evli erkekten hoşlanan kadın senaryoları yazılırsa bi daha bu diziyi izlemem....
Burak Artug
Burak Artug 8 საათის წინ
Alpaslan baba sen gitme seni seviyoruz
Öner Karagül
Öner Karagül 8 საათის წინ
ali sürmeli filimden çikmamali
Öner Karagül
Öner Karagül 8 საათის წინ
doğan bsba da hamdi babada filime cok güzel renk kattı
Gamze Demirel
Gamze Demirel 8 საათის წინ
Survivor çağrıya destek olalım
Avaz Arastunov
Avaz Arastunov 8 საათის წინ
Məncə artıq bezdiricidi bu serial,baxdıqca fikirləşirsən ki,kaş tez final olsaydı😑
Ayşe Dayıkaraca
Ayşe Dayıkaraca 8 საათის წინ
Bu filmde İlyas Cakirbeyli geri planda asla olmamalı. İlyas'ı biz elinde silah çatışmalarda lider olarak görmeliyiz. Adamın muhtesem bi karizması var .. silahlı mücadele bu kadarmı yakışır bir adama .. ölmekten korkmayan adam , bu adam evde yada masa başında oturacak adam degil ..
srhtshr
srhtshr 6 საათის წინ
Bu film değil dizi
jack Sahin
jack Sahin 8 საათის წინ
Aslan Alpaslan
Hozat0062
Hozat0062 8 საათის წინ
bu ilhan denilen sahisin yüzünde hainlik akiyor halen kimse anlamadi
yanlız adam
yanlız adam 9 საათის წინ
Hızır Gibi Yetiştin Alparslan Reis
uğur bulut
uğur bulut 9 საათის წინ
Bu filme bir Erkan Petekkaya lazim düşman olarak
Kunduz Bolat
Kunduz Bolat 9 საათის წინ
ALPARSLAN SAHTEKÂR 🌺🖤😂👌😘😘😘😘
Sinan Kılıç
Sinan Kılıç 9 საათის წინ
Hamdi babayla seko ayrılmasın diyenler
Yunis Vahabzade
Yunis Vahabzade 9 საათის წინ
Atv nolar sabah eskiyayi verində yalvariram nolar ATV
Beyza Bilgiç
Beyza Bilgiç 9 საათის წინ
Bu İshak ve avanesinin olduğu sahnelerde adamlar niye içeride bile montla oturuyorlar?
Jeyhun T-ov
Jeyhun T-ov 9 საათის წინ
Bu dizide 1 Baba var O, da Hamdi babadir!
Jeyhun T-ov
Jeyhun T-ov 9 საათის წინ
Hamdi baba iyi kurtludu 😁
Farida Rustamova
Farida Rustamova 10 საათის წინ
кагда перевод на русский язык
Gunay Memmedova
Gunay Memmedova 10 საათის წინ
Aferin Alpaslan 👍
emircan çakmak
emircan çakmak 10 საათის წინ
ALP ASLAN ADAM ADAMMMMM
Gökhan Karagül
Gökhan Karagül 11 საათის წინ
Diziye gerçekten aşığım resmen yaa 🙏
Barış Özşahin
Barış Özşahin 11 საათის წინ
Senarist lütfen Şahin ağanın tirat larını özledik tekrar yazarmısın
Məmməd Əzəmmədov
Məmməd Əzəmmədov 11 საათის წინ
Hamdiye ilk kez üzüldüm lan😂
Burak Artug
Burak Artug 11 საათის წინ
Alpaslan baba seni seviyoruz
Diyar Fidan
Diyar Fidan 11 საათის წინ
Çok iyi film diyenler 😂😂
Enes Doğdu
Enes Doğdu 11 საათის წინ
😎
sahab tayeb
sahab tayeb 12 საათის წინ
Ben ıraktan izliyorum rica etsem diziye aşk meşk işleri katmayın yeterince gereksiz dizi var bide hamdi baba ve seko fazla rolu olsun
Samed Aliyev
Samed Aliyev 13 საათის წინ
bu filmde alpaslan ilerse filmi izlemeye deymez film oz reytinqni itrer
Bilal Tekerlek
Bilal Tekerlek 13 საათის წინ
can tatlı :) %50 olsun 1:02:20 ile 1:03:50
Gökhan Altunışık
Gökhan Altunışık 13 საათის წინ
Pınar tadını kaçırdı filmin gıcık oldum ve yırtıcı panter ömürün bu kadar geride durup sessizliğe bürünmesi filmin seyir zevkinin içine etti eski pisikopat ömürü geri istiyoruz
Gökhan Altunışık
Gökhan Altunışık 13 საათის წინ
Kubi iti ajan
Kemal Oral
Kemal Oral 13 საათის წინ
Bu dizi bitmesin lütfen
Kanka bak bence
Kanka bak bence 13 საათის წინ
ilyasa hastayım ya
Mr.Mister
Mr.Mister 14 საათის წინ
Sahtekar yaptı yapacagını
Yusuf Şat
Yusuf Şat 15 საათის წინ
Yarım lahmacun vs 1 milyon dolar 💵 yuhh adam 50 tl ye zaten 5 lahmacun 2 ayran alır
Eberhard Gothein
Eberhard Gothein 15 საათის წინ
Pinarda hain, ebrunun yerine gelen
Ferahmin Baldemir
Ferahmin Baldemir 15 საათის წინ
Hamdinin karekderine bezeyen varmidirki hayatda
Bilgehan Ekinci
Bilgehan Ekinci 15 საათის წინ
Alparslan adamdır
Sentry Sentry
Sentry Sentry 16 საათის წინ
Yaman müthiş oynuyor
Boyukxanim Melikova
Boyukxanim Melikova 16 საათის წინ
Yamandan xosu gelen bir menmiyim
Magic Cut
Magic Cut 18 საათის წინ
valla yönetmen, yazar siz normal degilsiniz valla ha.. herzaman dizinin sonunda tüylerim tiken tiken oluyor bravo 👍👍👍
Конул Мамедова
Конул Мамедова 18 საათის წინ
👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Ugur Telekom
Ugur Telekom 19 საათის წინ
Ben bu AlpArsLanl seviyorum ULann hem kendisini hem röLunŰ cook cookk seviyorum. Azerbaycandan GuneL Hepinize selam ve sevgilerimii gonderiyorum
Burhan Demirel
Burhan Demirel 19 საათის წინ
Delikanlı sadi bu diziye cuk oturur yönetmen senarist kim el atacaksa bi atsın artık
Bülent Altuntaş
Bülent Altuntaş 19 საათის წინ
Dizi hep aynı kısır döngü de ,zerre heyecanı kalmadı ,bunu senarist yada yapımcılar görmüyor mu acaba !! Kesinlikle bir yada iki sağlam yan karakter lazım hemde sıradışı değişik bir tipleme olmalı bu , saçma salak çatışma sahnelerinden sürekli tekrara düşen Tazıya tutlardan iyice sıkıldık artık.
Erkal Tekin
Erkal Tekin 19 საათის წინ
Mekanın sahibi geldi 😎😎😎😎😎😎🌹🌹🌹🌹
ASLI BAYDEMİR
ASLI BAYDEMİR 19 საათის წინ
Alparslan aşkımsın ❤️
Eberhard Gothein
Eberhard Gothein 19 საათის წინ
Dogan Babanin müzigi cok efsanevi olmus tebrikler *.*
Bekir Soysal
Bekir Soysal 19 საათის წინ
Ulan hala abiler ablalar falan filan,ağa TL diyor bu filim hep dolarla çalışıyor,cuval cuval dolardandan haber verin.
Nsalafy Tahir
Nsalafy Tahir 20 საათის წინ
Hamdi baba on numara aktör...ayrica yavuz ,hamdi,seko uclusu sahneleri cok olsun cok eglenceli)))
Durdona Abdullayeva
Durdona Abdullayeva 21 საათის წინ
Вы очень классно 🥰🥰🥰💗💗💗💯👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Musa Osma
Musa Osma 21 საათის წინ
Kubilaya geçmiş olsun açığa çıktı
Elsevər Quluzadə
Elsevər Quluzadə 23 საათის წინ
Çox ƏLA bölümdü davamı gəlsin İNŞALLAH🤲😊👍
Ümit bayır
Ümit bayır დღის წინ
Senarist Raci Şaşmazı isteriiiizz
Fırat Babat
Fırat Babat დღის წინ
Aradan 3 gün geçti 190. Bölüm nerde
cemalettin iptaş
cemalettin iptaş დღის წინ
Ömür'de façalı sayılır pınarı yolar parçalar
cemalettin iptaş
cemalettin iptaş დღის წინ
ilyas reis diyenler
cemalettin iptaş
cemalettin iptaş დღის წინ
Hızır Reis'mi
ülkücü arda
ülkücü arda დღის წინ
Dışarda onların hepsini mermi nanyağı yaparlar ercan ve ishskı
Birol Şeker
Birol Şeker დღის წინ
şu çatışma sahnelerini biraz daha gerçekçi çekin Allahaşkına
Ferda nnn
Ferda nnn დღის წინ
Bu dizide sürekli erkekleri ön planda tutuyosunuz güçlü bir kadin oyuncu girse yani iddali daha iyi olucak
33 senelik ömrüm
33 senelik ömrüm დღის წინ
Acaba bu hınzır çakırbeyli sedat pekeri anlatıyor olabilirmi
Djeki Abdullaev
Djeki Abdullaev დღის წინ
Alparslan 👍👍👍👍😂😂
Abdurrahim Genc
Abdurrahim Genc დღის წინ
Behsat arkna bakma önüne bak geçmiş geçmişde kaldı şahin ağa
İbrahim Yurtan
İbrahim Yurtan დღის წინ
Bu guzel filmi izleyip yorumlari okuyanlar sayımızı bilelim 😊
Musviq Eliyev
Musviq Eliyev დღის წინ
dizi👍---ama sonda Ercanın kaçışı çok komik ya kimse indirmedi ercanı
Erhannn Serolak
Erhannn Serolak დღის წინ
Vitaminsiz alparslan biraz yemek yeee
Aysel Museyibova
Aysel Museyibova დღის წინ
Tipi:Behzat, biz once bi Hizirlari bulalim,sonra Senle-Ben bu Yamani bogariz.Duwtu gozumden😂
Tarkan Toka
Tarkan Toka დღის წინ
Hamdi baba ve Seko resmen diziyi sırtladılar. Sakın öldürüp de diziden çıkarmayın.
Ali Okumuş
Ali Okumuş დღის წინ
Ulan İshak çatışmayamı hasretik diye diye gidecen ha
Anar Mustafayev
Anar Mustafayev დღის წინ
Son atışma səhnəsində elə bil komediya çəkiblər))) hamısı yerdə, hamısının silahları alınıb amma hamısı silahla yerdən durur qaramaskalıları öldürür)))))
devrimci 16
devrimci 16 დღის წინ
Hamdi baba %50 verdinmi
Ysn Slmn
Ysn Slmn დღის წინ
Dalını budağını keseçeksin🤚! 😂😂😂
Gurcan Tatas
Gurcan Tatas დღის წინ
Hızır reis senin kafanı ısıracak demedi deme.
Amir
Amir დღის წინ
bilmeden hayirlik islemek ne demek ya :D:D:D
Ferid Faziloglu
Ferid Faziloglu დღის წინ
Onca alin teriyle caldik hepsinj😂😂😂
Muhammed
Muhammed დღის წინ
Bu dizinin direği Bahadır Özdener ve Berna Aruzdur oyuncular ne kadar mükemmel olursa olsun senaryo olmazsa pek faydası yok.
Muhammed
Muhammed დღის წინ
Başrolden en arka plandaki adama kadar herkes mi mükemmel olur arkadaş.
Muhammed
Muhammed დღის წინ
Özlemişiz Alparslan reisi bir süre böyle gizemli kalsın daha heyecanlı oluyor.
Ayşe Baştürk
Ayşe Baştürk დღის წინ
Bu nedir ya evli erkekege asilma bumu ornek erkekmi kalmadi pinar kevaseee
Burçin Bircan
Burçin Bircan დღის წინ
Asılmadı ki, baharla eğleniyor
Hozat0062
Hozat0062 დღის წინ
Bu Hamdi denilen mahlukat'tan tisginiyorum, bunun yüzünde diziyi seyretnekten vaz gececem ,eger Dogan Baba bunu gebertmese
Zehra Yaşaa
Zehra Yaşaa დღის წინ
Pınarı sevmeyenler
Burçin Bircan
Burçin Bircan დღის წინ
Niçin
muray erol
muray erol დღის წინ
alpaslan baba
Ramazan Ebinç
Ramazan Ebinç დღის წინ
Bulut ikinci başrol neden az sahneleri var pardon yani tufan
ЛЯЗКА Хамза
ЛЯЗКА Хамза დღის წინ
Alpaslan efsane😍😍😍❤️❤️❤️❤️❤️❤️
შემდეგი
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 188. Bölüm
2:12:15
ნახვები 5 მლნ
Savaşçı 100. Bölüm
2:24:15
ნახვები 88 ათ.
Hercai 65. Bölüm
2:28:07
ნახვები 3,8 მლნ
Kardeşlerim 8. Bölüm
2:21:57
ნახვები 701 ათ.
Gönül Dağı 23. Bölüm
2:26:01
ნახვები 25 ათ.
Çukur 4.Sezon 31.Bölüm
2:26:00
ნახვები 3 მლნ
Kuruluş Osman 53. Bölüm
2:16:47
ნახვები 3,5 მლნ
Arıza 29.Bölüm
2:11:42
ნახვები 1,3 მლნ
Teşkilat 5. Bölüm
2:01:58
ნახვები 3,2 მლნ
Ramo - 39.Bölüm (Gâip)
1:59:22
ნახვები 476 ათ.
Hercai 65. Bölüm
2:28:07
ნახვები 3,8 მლნ
Masumiyet 7. Bölüm
2:15:16
ნახვები 1,6 მლნ
Camdaki Kız | 1. Bölüm
2:41:56
ნახვები 2,6 მლნ
Yasak Elma 105. Bölüm
2:1:47
ნახვები 1,2 მლნ
Sadakatsiz 25. Bölüm Fragmanı
0:39
ნახვები 3,5 მლნ
Teşkilat 5. Bölüm
2:1:58
ნახვები 3,1 მლნ