ეს მუქი

FAST AND FURIOUS 9 Trailer 2 (4K ULTRA HD) 

გამოწერა
ნახვები 1,2 მლნ
94% 11 072 612

FAST AND FURIOUS 9 Trailer 2 (4K ULTRA HD) F9 4K, Fast and Furious in Space
© 2021 - Universal

ფილმი & ანიმაცია

გამოქვეყნდა

 

14 აპრ 2021-ში

გაზიარება:

:

ჩამოტვირთვა:

მიმდინარეობს ატვირთვა.....

აქ დამატება:

ჩემი კრებული
მოგვიანებით სანახავი
კომენტარები 100   
Luke Shaw
Luke Shaw 2 დღის წინ
The famous r34 😭
Dracul's Bane
Dracul's Bane 5 დღის წინ
Man what is this!??
McValtzad
McValtzad 5 დღის წინ
At this point i just waiting to see the most crazy-ass stuff idw what would be even crazy as this
flyinghaiku
flyinghaiku 8 დღის წინ
Does Dom pull a iron man endgame in the last movie... I hope not
randomcracka3
randomcracka3 9 დღის წინ
So Griffey called the driving a car into a plane then landing the plane thing.
OK BROWER
OK BROWER 9 დღის წინ
Remember when it was about street racing?
TheUnknownGamer
TheUnknownGamer 10 დღის წინ
Listen, I don't know why people hate these movies. Like each time they make a movie they have to outdo themselves each time or else it will get repetitive. Honestly I would love to see this movie and would watch 42 more movies
ABHISHEK 151
ABHISHEK 151 10 დღის წინ
Good But I Can't See Any Avengers Here.
Huginn Hjartarson
Huginn Hjartarson 10 დღის წინ
I hope Letty becomes Pregnant in the end.
I owe the IRS 50,000
I owe the IRS 50,000 13 დღის წინ
Dom and the gang defend the world from the evil intents of Steppenwolf, Dessad, and Darkseid
Vasco Humbert
Vasco Humbert 14 დღის წინ
Milking the cow... for me the cow is dead aha
OneSpot FX
OneSpot FX 14 დღის წინ
where the cars
Ezio Auditore da Firenze
Ezio Auditore da Firenze 15 დღის წინ
They should’ve ended it at 5 this shit is ridiculous
Joseph
Joseph 15 დღის წინ
All I have to say is watch this trailer and then watch the original fast and Furious trailer.. what the hell happened!?
Deanjelous Hughes
Deanjelous Hughes 15 დღის წინ
Please stop. Please. Please
Mini Dom
Mini Dom 15 დღის წინ
I’m calling it, dom is gonna have a son... that son is me now
AnonySpaceHD
AnonySpaceHD 16 დღის წინ
They turned this sh*t into a comedy franchise. Hope in the future when they finish filling their pockets with this, come back to the actual Fast and Furious public with real races. A different timeline or something, idk.
Tony Fontaine
Tony Fontaine 16 დღის წინ
Low Iq movie
KJ-raven
KJ-raven 18 დღის წინ
It keeps getting better with the more unrealistic shit they do I love this saga
A little trolling
A little trolling 19 დღის წინ
F&F 10: Elon Musk is sleeping in the shadows they steal F-16 from Russia(don't ask why Russia has f-16s, movie logic) Dom goes to space to defeat Elon steals the mars rover and drift races Elon, then Elon dies because a space-x rocket falls on him linearly Da Baby is a side character(less goo) Dom and the crew drift a darpa area 51 tanks in a heavily populated city WITH lasers Apaches *end scene* Saddam Hussian in his grave sits up opens his eyes that are glowing red, looks at the camera grinds *black screen then hip hope music, end credits)
Rennan Macena Oliveira
Rennan Macena Oliveira 19 დღის წინ
I already fuckin hate this franchise Should've ended in the 7
Madhur Acharya
Madhur Acharya 19 დღის წინ
The only thing left is time travel. When will we see that?
Chris Jackson
Chris Jackson 19 დღის წინ
Fast 9 looks awesome cool amazing movie of the year i’m a big fan of fast and furious movies
Samurai Nelson
Samurai Nelson 19 დღის წინ
Wow.......the commit section. But I bet everyone will see it.
Wrestling Memeration
Wrestling Memeration 20 დღის წინ
So John Cena missed Wrestlemania, the most important wrestling event in the year, the first time in one year that fans are present on a WWE event let along a PPV because he was busy with this shit? My respect for Cena suddenly dropped 5 points.
Omarry Gang
Omarry Gang 20 დღის წინ
This is hot garbage
Izaakstoks93
Izaakstoks93 20 დღის წინ
Will it ever be about cars again???? Or is this a big build up to merge with the Avengers?
Chad Gullett
Chad Gullett 21 დღის წინ
What will be the worst series to end first, American Idol or Fast & Furious?
Garage Fixer
Garage Fixer 21 დღის წინ
This looks soooo stupid! I can’t wait 😛
Tina Levan
Tina Levan 21 დღის წინ
Any respectful person would've ended making these after Walker's death. Then again, this franchise died before he did. But no worries for Vin. He'll always have twelve year olds to watch this trash.
Kawrno
Kawrno 21 დღის წინ
Who needs physics when you have family? F&F: The over glorified hard life of car smugglers, always on the run, no stability in life.
DrummerBoy
DrummerBoy 21 დღის წინ
i wish paul was around to stop you people from continuously milking your cash cow. make another movie tools
atal semwal
atal semwal 21 დღის წინ
End this shit man,, now its boring as hell..
Yuk Main Game
Yuk Main Game 21 დღის წინ
😀💥🔥⚱️ 👈 my last brain cell when whatching this movie. Jk😂
Murky Waters
Murky Waters 21 დღის წინ
Pretty dumb movie. Every stunt is 100% accurate. No one dies, perfect timing. I call B.S.
Pete Hefferon
Pete Hefferon 21 დღის წინ
When's this shit franchise finally gonna end!! 🤦
Chuka Nweze
Chuka Nweze 21 დღის წინ
FF12 I hear will involve time travel .
easyalpha1
easyalpha1 21 დღის წინ
Next Godzilla and King Kong meet the FF gang.....
ChargingBolt
ChargingBolt 22 დღის წინ
Jacob: you cant see me Dom: who needs to see you when I got family.
WhiteWolf
WhiteWolf 22 დღის წინ
2:36 if you look closely at the back you can see the supra crushed, sorry if you love the supra
rado obreshkov
rado obreshkov 22 დღის წინ
So Dom tought Luke Skywalker how to fly, because the thing on the airplane looks a lot like the planes that took down the walkers on the ice world from Star Wars 5. Every time they release a trailer most people say that there is no way they can make it worse and somehow they manage to creat even bigger pile of crap. Atleast leave Star Wars out of this crap!
Andro Lovers
Andro Lovers 22 დღის წინ
I thought the thumbnail is minion
Robert Z
Robert Z 22 დღის წინ
So the magnet moves other cars, but doesn't collaspe the roof it's own car onto it.
Cod Mott
Cod Mott 22 დღის წინ
Another CGI yawn fest
TraumaDoc
TraumaDoc 22 დღის წინ
lmao
casandra fernandes j
casandra fernandes j 22 დღის წინ
Fuck me: sexxdating.site/esme 💕 🎥B.e.S.T f'u"l'l D.a.T.i.n.G h.o.T G.i.r.L's -L-o-V-e-S-e-X---❤️😘 Top dating: sexxdating.site/lintang !💖🖤❤️今後は気をライブ配信の再編ありがとうです!この日のライブ配信は、かならりやばかったですね!1万人を超える人が見ていたもん(笑)やっぱり人参最高!まさかのカメラ切り忘れでやら1かしたのもドキドキでした,. 💖🖤在整個人類歷史上,強者,富人和具有狡猾特質的人捕食部落,氏族,城鎮,城市和鄉村中的弱者,無`'守和貧窮成員。然而,人類的生存意願迫使那些被拒絕,被剝奪或摧毀的基本需求的人們找到了一種生活方式,並繼續將其DNA融入不斷發展的人類社會。. 說到食物,不要以為那些被拒絕的人只吃垃圾。相反,他們學會了在被忽視的肉類和蔬菜中尋找營養。他們學會了清潔,切塊,調味和慢燉慢燉的野菜和肉類,在食品市場上被忽略的部分家用蔬菜和肉類,並且學會了使用芳香的木煙(如山核桃,山核桃和豆科灌木 來調味g食物煮的時候12
Syck Musyck
Syck Musyck 22 დღის წინ
Trash
Lewis Houston
Lewis Houston 23 დღის წინ
I'm still waiting for them to reveal who the antagonist is tbh all these action shots and I still haven't seen him smh my head
Fiker Temesgen
Fiker Temesgen 23 დღის წინ
Bro I don't care if they start fighting god I am still watching that shit
Raxsor94
Raxsor94 23 დღის წინ
They need to change name in this ww3, is not anymore fast and furios, unlucky i rewatch the old fast andò furios with good cars
Can't be touched
Can't be touched 23 დღის წინ
Man i hate this movies so much. The last good and real part was Rio but since then FUCK everyone in this movie except Francis Ngannou!
Can't be touched
Can't be touched 23 დღის წინ
I find it so disrespetful that they did so many parts of this now shitty movie without Paul Walker. They are all milking cash cuz they knew without F and F they can't act nowhere.
Diego Medina
Diego Medina 23 დღის წინ
At this point this is just GTA 5 Chaos Mod
T_MONEY
T_MONEY 23 დღის წინ
Fast 10 your gonna watch it
Afghan Lion
Afghan Lion 23 დღის წინ
Just came to dislike. Ridiculous how we came from street racing to defying the laws of physics that even a 10 year old would question. I really wish we could turn back to the original roots of the series but i don't see that happening with Justin Lin as director.
Cesar Augusto Moreno Ortiz
Cesar Augusto Moreno Ortiz 23 დღის წინ
Please stop
Danny lee
Danny lee 23 დღის წინ
Does anybody know who’s gonna be playing dons brother since they aren’t showing who it is
mamamoko Salandanan
mamamoko Salandanan 23 დღის წინ
😍😍😍
Sezdik
Sezdik 23 დღის წინ
was that a R34 there ?
Brad Ruszala
Brad Ruszala 23 დღის წინ
The Fast and Furious franchise is like Harry Potter for people who can't read.
Steamed Buns
Steamed Buns 23 დღის წინ
this looks ASS
Steamed Buns
Steamed Buns 23 დღის წინ
the R34 at the beginning had me thinking real F&F was back... Couldn't of been more wrong. There's a reason I stopped watching after fast five LMAO
pancakes3ful
pancakes3ful 23 დღის წინ
Is vin cgi in this trailer
Justin Leung
Justin Leung 23 დღის წინ
bye bye Fast was good while it lasted
Boi Oneda
Boi Oneda 23 დღის წინ
Please stop this .
Die_Maulquappe
Die_Maulquappe 23 დღის წინ
FAST AND FURIOUS 10 : Time travel and street racing one steroid tuned dinosaurs??? Omg...Hollywood: You ruined everything ... Star Wars, Jurassic Park, X-men, Indiana Jones, F&F,...neverending story of fail
Anthony Jonas
Anthony Jonas 23 დღის წინ
Sir Isaac Newton .am I a joke to you dom ?
Dragan Andjelkovic
Dragan Andjelkovic 23 დღის წინ
Pitch Meeting: - Why are we making this movie again? - MONEY! - OOh, i Love Money.
The one With no name
The one With no name 23 დღის წინ
Bryan will appear at the end and say “What did i miss” and give that million dollar smile.
asdasd asdasd
asdasd asdasd 23 დღის წინ
They still make these =S
Michael Minniear
Michael Minniear 23 დღის წინ
Mia: this is family shit Brian, you stay here and babysit Brian: 😳but Dom said I was his brother....
mohit goyal
mohit goyal 23 დღის წინ
F10: Dom's son comes for revenge after dom left her mother after a night's fun..
James Kilgore
James Kilgore 23 დღის წინ
Please stopping making these movies! They fucking suck
steven johnson
steven johnson 23 დღის წინ
I hope an few of the older villains come back at some point if they make more films.
gumelini1
gumelini1 23 დღის წინ
The bullshit continues
fooly cooly
fooly cooly 23 დღის წინ
Take a shot every time they say family
Opera Theatre
Opera Theatre 23 დღის წინ
Say no to asian. No asian car
Raymen Rivera
Raymen Rivera 23 დღის წინ
WHY DID HAN JUST BLOW UP FRANCIS THE UFC HEAVYWEIGHT CHAMP LOLOL
AJ
AJ 23 დღის წინ
just rewatch Ford vs Ferrari instead
URUKIRA SS
URUKIRA SS 23 დღის წინ
Shaw lost Shaw has brother Shaw brothers has sister Later we will see every family related to member of dom party and turn out their family are big ppl somehwere lol
Anna Lucy
Anna Lucy 23 დღის წინ
Happy birthday John Cena.... 🥳We Love You ... ❤️❤️
Empty Cup
Empty Cup 23 დღის წინ
We need more races not mission impossible
Mario Comparan
Mario Comparan 23 დღის წინ
why cant they just go away?
Сергей Сергеев
Сергей Сергеев 24 დღის წინ
Я надеялся,что больше этот бред снимать не будут!Надо было на третьей части остановиться..А теперь это сценарий из психушки🤣🤣🤣🤣🤣
Jay Van Dalisay
Jay Van Dalisay 24 დღის წინ
Why is yerena here
Colton Boyd
Colton Boyd 24 დღის წინ
*passing the popcorn 🍿 around in the comments section* cause we are literally watching the whole movie together right now
Orion
Orion 24 დღის წინ
Get Batista while your at it. Whole ufc
Mathias
Mathias 24 დღის წინ
Is this a joke ?
Barry McCaulkiner
Barry McCaulkiner 24 დღის წინ
This is ridiculous
H A
H A 24 დღის წინ
Turned one good movie into a shit franchise
RUSH B NOOB
RUSH B NOOB 24 დღის წინ
wo wo wo wo wo wo wait how is the asain guy alive ??????????????????????????
Ferg Cobain
Ferg Cobain 24 დღის წინ
The Helen Mirren scenes are gonna be the highlight of the movie fuck that woman makes any movie better
Lungisa Mapuma
Lungisa Mapuma 24 დღის წინ
It dont make any sense. Me: I dont care Them: Story line is wack Me: I dont care care..seriously ....im here for the wild stunts, cars and funny Tyreese 😄
nupskiman
nupskiman 24 დღის წინ
Talk about thrashing a dead donkey. I can't believe people have watched this past the 1st ever piece of crap movie
Notitkingz _
Notitkingz _ 24 დღის წინ
Fast and furious 9? 2037 Fast and furious 89
Just Me
Just Me 24 დღის წინ
* Physics has left the chat * i swear this is getting ridiculous, cool yes, but ridiculous
bluedragonranger671
bluedragonranger671 24 დღის წინ
i can't wait for this movie i want to know how the hell Han survive a car exposing well in said card
Ben
Ben 24 დღის წინ
Why was jacob invisible for me?
「無雙神話」UNPARALLELED MYTH
「無雙神話」UNPARALLELED MYTH 24 დღის წინ
ALIEN AVENGERS FAST & FURIOUS PREDATOR TERMINATOR TRANSFORMERS
Niko
Niko 24 დღის წინ
Please stop.
შემდეგი
Fast & Furious
1:46:46
ნახვები
This Is Where Han Was Before Fast And Furious 9
11:05
ნახვები 3,1 მლნ
Battleship | The Final Battle in 4K HDR
10:20
ნახვები 32 მლნ
Furious 7
2:19:55
ნახვები
VENOM 2 Official Trailer (2021)
02:56
ნახვები 19 მლნ
MORTAL KOMBAT "Scorpion VS Sub-Zero" Opening Scene (2021)
07:54
NEW UPCOMING MOVIE TRAILERS 2021 (Weekly #15)
19:25
ნახვები 1,6 მლნ
Fast & Furious 6
2:10:06
ნახვები
Elon Musk Monologue - SNL
5:36
ნახვები 9 მლნ
Teşkilat 11. Bölüm
2:0:16
ნახვები 1,5 მლნ
Baraj 39. Bölüm (Final)
1:59:29
ნახვები 438 ათ.
Alev Alev 27. Bölüm Fragman
1:06
ნახვები 1,5 მლნ