ეს მუქი

Mucize Doktor 45. Bölüm 

გამოწერა
ნახვები 1,4 მლნ
96% 13 516 485

Mucize Doktor 45. Bölüm Özeti:
Berhayat Hastanesi tarihindeki ilk yüz nakli ameliyatına hazırlanmaktadır ve vakanın sonunda hastanede tek bir asistan kalacaktır. Ama bu sefer asistanlar hocalarından gizli başka bir yöntem denemeye karar verirler. Diğer taraftan Ferman vaka nasıl sonuçlanırsa sonuçlansın seçimini çoktan yapmıştır. Ama bütün dengeleri değiştiren hiç beklenmedik biri Ezo olur. Hastaneye gelen ve durumun vahametini gören Ezo, son çare gizemli birini arar.
Mucize Doktor Resmi GEdown Kanalına Abone Olmak İçin: bit.ly/2k2MEqN
Mucize Doktor Ailesine katılmak için: bit.ly/3aNV2QE
Oyuncular:
Taner Ölmez
Onur Tuna
Sinem Ünsal
Seda Bakan
Hazal Türesan
Murat Aygen
Fırat Altunmeşe
Hakan Kurtaş
Hayal Köseoğlu
Bihter Dinçel
Korhan Herduran
Ve
Reha Özcan
#MucizeDoktor #MfYapım #ancaberaber #GoodDoctor

შოუბიზნესი

გამოქვეყნდა

 

14 იან 2021-ში

გაზიარება:

:

ჩამოტვირთვა:

მიმდინარეობს ატვირთვა.....

აქ დამატება:

ჩემი კრებული
მოგვიანებით სანახავი
კომენტარები 100   
Mucize Doktor
Mucize Doktor თვის წინ
Mucize Doktor Resmi GEdown Kanalına Abone Olmak İçin: bit.ly/2k2MEqN​
pubg oynayan hüseyin
pubg oynayan hüseyin 11 დღის წინ
Annedi aliyi cagirirken saat 3 tu gittiler geldiler saat 7 ......
Redmi 7a
Redmi 7a 19 დღის წინ
@the kenan а
TurkNehirOyunda
TurkNehirOyunda 21 დღის წინ
@Fatimə Mahmudova Biri fragmanı çalmış ondan gelemedi
Huzur Huzur
Huzur Huzur 22 დღის წინ
@Валентина Червенкова gü
UFUK SAYAROĞLU
UFUK SAYAROĞLU 24 დღის წინ
Konu artık komedi oldu bu ne saçma sapan konu ya artık seyretmiyecem
MNK production
MNK production 5 საათის წინ
Ali CEFA yazıyo telefonda
Bloody Painter
Bloody Painter დღის წინ
02:09:41 şu niye mal gibi bakıyor jsndjjdjdndjdjdjsnsn
Bloody Painter
Bloody Painter დღის წინ
02:09:14 gülin burda tam bir gerizekalı gibi😒
Bloody Painter
Bloody Painter დღის წინ
02:05:11 ya sende yapma be Beliz! Daha önceki bölümlerde kıskanmayı bırakmıştı, dizi cidden aşkı-memnuya dönmeye başladı fazla sinir bozucu kriz geçirtecek derecede
Bloody Painter
Bloody Painter დღის წინ
02:03:28 ya bi trip atma YETER ARTIK! zaten Ali'nin morali yerinde değil, nazlı iyice salaklaşmaya başladı
Son anti Bükücü
Son anti Bükücü დღის წინ
Kimse Ali yi düşünmüyo
Bloody Painter
Bloody Painter დღის წინ
01:49:44 Beliz tam bir prenses🌹💛🍡
Melih Samed Yılmaz
Melih Samed Yılmaz დღის წინ
1:41:41 Nazlı ve parlak gibi gözüken ama parlak olmayan fikirleri...
Dilay Türkyılmaz
Dilay Türkyılmaz 2 დღის წინ
38:49 Ali Cefa
Dilay Türkyılmaz
Dilay Türkyılmaz 2 დღის წინ
Tanju başta olmak üzere tüm hocalar "Ali'yi çağırın bana" lafını kullandı. Ali'siz sorunu bile tespit edemediler. Çoğu hastayı Ali ikna etti. Tüm hastaları kurtaracak fikri Ali buldu. Ama neymiş efendim Ali'nin iletişim problemi varmış, iyi bir cerrah değilmiş.
Bloody Painter
Bloody Painter 2 დღის წინ
39:42 YA SJDJDNSKSKDJDJDJKWWKSJJDJDKSKSJDNDJDJDKSKSJDNNDDJKSKSNDNDJDKSKSJDJDJDKSKSJDJDJDKKSJSJDJS
Bloody Painter
Bloody Painter 2 დღის წინ
Ya Ali'yle Nazlı barışsın artık amma uzadı bunlarınki
Bloody Painter
Bloody Painter 2 დღის წინ
29:13 ama sen şimdi böyle söyleyince açelya bunu bütün hastaneye yaymaz mı?yayar
kpop lovess
kpop lovess 3 დღის წინ
19:21 Hapşuu Kara şimşek bjksdgbcvjkbcj
Muhammed Celepci
Muhammed Celepci 3 დღის წინ
Bu dizinin en kral en iy oyuncusu Tanjudur net
Shukri Mohamed Ahmed
Shukri Mohamed Ahmed 3 დღის წინ
Qiyaano sirta adaa kadanbes rashulka allaha samada ka timida eemadata2 xasidaka ku ah diinta allaha rashulada ku dajiye rashulka scwscwscw maxamed xabiiba scwscwscw uhar ilaa hadada wareegsa 2sano wareejiyada hadada laakiin rashulka allaha ineya bartaana layihiin ku fursho beertoda qiyaano ku sameeya xanfo Salman cumar suleyman jaajuusa yuhuda usheqoya xoolo kama rabo allaha ku haraye amaan allaha isii xoolo xaarana ah aniga kama rabo
Shukri Mohamed Ahmed
Shukri Mohamed Ahmed 3 დღის წინ
Allahawo qiyaamaha aduunka hanugu cadaabina xoolo aduunka wajiga ku badasho allahawo qiyaamaha aduunka aqwaan maqlina yuhuda qasqas badan ah diinta allaha ku sameeya rashulka scwscwscw qiyaamaha aduunka ku gadoomayo jajaala jaajuusada awala cadaaba iyo hal caaye kibir ah caraba qiyaano ku sameeya rashulka scwscwscw
Shukri Mohamed Ahmed
Shukri Mohamed Ahmed 3 დღის წინ
Awalana ogaaye Salman qiyaano ku jirto turkiya ku sameeya rashulka scwscwscw ku keenaye tiisa horatiisa tago aqwaan jaajuusa yuhuda ah allaha nagama xigo arkaye Erdogan Tariq ku leedahaye Tariq muslin ah
Shukri Mohamed Ahmed
Shukri Mohamed Ahmed 3 დღის წინ
Beenta jahila lawareegasida kuu dhacdo dajinta ah aniga amarka siiye qaraar ah sir ku sameeya xanfo Salman tuuga ah aniga waan werareeji Erdogan iga masuula ah aniga amarka siiye qaataye dacawada Erdogan 🌎👍🇹🇷☝️📚⏰
Shukri Mohamed Ahmed
Shukri Mohamed Ahmed 3 დღის წინ
Dadka dawo male xasida ah diinta allaha rashulada allaha lawareegasida beenta ah lawareegasida waana ka diidaye dacawada badan burqa dhamada leheena Erdogan iga masuula ah aniga amarka siiye qaataye dacawada Erdogan 🌎👍🇹🇷🇹🇷☝️📚⏰
Shukri Mohamed Ahmed
Shukri Mohamed Ahmed 3 დღის წინ
Hadaba meela ayaa ku maqan yihiin waji cusuba dhamada laheena qiyaano ku jirto dacawada badan burqa dhamada leheena xoolo kama rabo allaha ku haraye
Shukri Mohamed Ahmed
Shukri Mohamed Ahmed 3 დღის წინ
Aqwaan yuhuda ah diinta allaha ina diinta barto ayuu leh kadiban waxa lodhibteye jambco diinta amaanada ku ah diinta allaha rashulka scwscwscw udhiibtaye jambco diinta amaanada ah
Shukri Mohamed Ahmed
Shukri Mohamed Ahmed 3 დღის წინ
Sheydaanta harimeso jaajuusa yuhuda haba waji cusuba ku sameeya dadka awala dagaalka ku jireena yuhuda usheqoya xoolo kama rabo American style house and maxkmada gurkha kagu weregsadaye aniga amarka siiye qaataye dacawada Erdogan iga masuula ah aniga 🌎👍🇹🇷☝️📚⏰
Shukri Mohamed Ahmed
Shukri Mohamed Ahmed 3 დღის წინ
Adiga lagu galaye sir uu wadato qaraar ah sir ku har xanfo ilaa hadada wareegsa 2sano wareejiyada hadada wali taagan yahaye jaajuusa yuhuda ah ogahaye xanfa awala caraba isku keenaye ah haleena ku wadato qiyaano ah aniga lawareegasida beenta ah qiyaano cadaw ku jirto
Başak Aktaş
Başak Aktaş 3 დღის წინ
1.41.26 doruk çok tatlı gülmüş
Selen Öksüz
Selen Öksüz 3 დღის წინ
Bundan sonra Ferman Hoca çöpe kağıt atarken 2 defa düşünecek Ssjsjjsjsjsjsjjsjskskskksksjs
Dzh&Sla
Dzh&Sla 3 დღის წინ
Gunes 'e çok uzuldum yaa !
Selen Öksüz
Selen Öksüz 3 დღის წინ
Beliz:Çok tatlı olmuş Belizin iç sesi : Bi daha size kredi kartımı verirsem...
KERİM KAĞAN DOĞAN
KERİM KAĞAN DOĞAN 3 დღის წინ
demir yeni bir hastane kurabilir yada satın alabilir
ümid ali
ümid ali 4 დღის წინ
Bir şey soylicğm Beliz fərmanla nazlini aralı nda bir şey ildugununu saniyor amma fərman belizle Adil arasında bir şey olduğunu saniyor halbuki Adil Belizi kucaqliyor amma Beliz fe man Nazlı nin elini koyuyra
ümid ali
ümid ali 4 დღის წინ
Diye bir şey saniyor
Mucizevi Kız
Mucizevi Kız 4 დღის წინ
Nazlı:önemle bir şey soylicem Doruk ben donatım ben döneyim Orada koptum 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Mucizevi Kız
Mucizevi Kız 4 დღის წინ
Doruk :wow geri donerim ben
Toni A
Toni A 5 დღის წინ
How can translate in english plz
سجى
سجى 5 დღის წინ
👍👏👏👏
Alperen Kılıç
Alperen Kılıç 5 დღის წინ
Düşünsene kızın başkasına anne diyo ve mutlu oluyorsun
satodah noor
satodah noor 6 დღის წინ
Ferman: Nazlı kalıcak! Ali: pardon ama ben baş rolüm Ferman: 😥😨😨😨😰😰😬😬🤐🤐🤐🤐
dłï kïż
dłï kïż 6 დღის წინ
1:39:00 bu buchra kırgın çiçekler den deil mı????
Meliha Berberoglu
Meliha Berberoglu 7 დღის წინ
Helal sana ferman hoca adalatlisin
Barış Erdoğan
Barış Erdoğan 7 დღის წინ
Oyuncu bırakmadılar cıkara cıkara
azada ibragimova
azada ibragimova 7 დღის წინ
Güneşi gitmesine üzüldüm ya 😔
Miracgamer0505 HD
Miracgamer0505 HD 8 დღის წინ
Ayyyy şimdi yalan yok ezo ve ali çok yakışıyor
byaltuntepe byaltuntepe
byaltuntepe byaltuntepe 8 დღის წინ
Davayı Tanju kaybetti o gidebilirdi
Hüseynağa Əliyev
Hüseynağa Əliyev 8 დღის წინ
1:48:40 *Bu sahne çok koydu be, sanki içim cız etti* 😢
Abidemu Yasunkaer
Abidemu Yasunkaer 8 დღის წინ
😢😢😢
Tel Tel
Tel Tel 8 დღის წინ
Bu ne ya insan biri gidiyor diye oynar mı? Dans eder mi? Çok saçma bana göre
Hüseynağa Əliyev
Hüseynağa Əliyev 8 დღის წინ
*Güneş hemşire neden gitti* 😢
Serap
Serap 8 დღის წინ
Diziyi izlediğinden emin misin?😅
Badryah Sh
Badryah Sh 9 დღის წინ
ليه مافيه ترجمه بالعربي
Fusun İnci
Fusun İnci 9 დღის წინ
Ben benzetme yapmayı beceremem. Atmosferlerimiz farklı. Siz içerdesiniz, ben dışarda. Size birşey olsa, ben kontamine olmadan yardımınıza koşamam. Ben bu camın arkasında enfeksiyon olsam, siz bana yardıma koşamazsınız, camdan izlersiniz. Herşey sizin, hayat sizin. Bu küçücük odamda da beni rahat bırakın. Siz de böyle yapacaksanız, siz beni seçmeyecekseniz beni kim seçecek? Kardeşim dediniz. Saçımı okşadınız. Şimdi de böyle yapıyorsunuz. Abiler hep böyle mi yapar? Kardeşleri hep bırakırlar mı? Benim aklım bunu almıyor. Dışarda abi, içerde değil. Ben böyle yaşayamam. İçerde dışarda, her yerde beni seçin. Biri beni seçsin. (Ferman'a) Ali
Korab Korab
Korab Korab 10 დღის წინ
ü
Dila Nas Karadeniz
Dila Nas Karadeniz 10 დღის წინ
Demirin tşk demek için yaptğığı haraket; 😌 👕 🙏🏻 👖 👟
Hikmet Karapınar
Hikmet Karapınar 10 დღის წინ
yüz nakli ameliyatındaki iki genç kızda aynı kişi :) fotoğrafların birinde saçını farklı yapmışlar ve beyaz dengesiyle oynayıp daha sature(renkli) hale getirip biraz turuncu tonları ekleyip kullanmışlar, anlamayan anlamaz fakat anlayan malesef anlar
Hosen Hosen
Hosen Hosen 10 დღის წინ
Azerbaycandan izleyenler neçe neferik? 👇
Süleyman Melih Yiğitoğlu
Süleyman Melih Yiğitoğlu 10 დღის წინ
Kadına kara şimşek demesi sjsjjsjsjsjsjsjsjsj
Yağmur'un Farklı Dünyası
Yağmur'un Farklı Dünyası 11 დღის წინ
tanjuya gıcık olanlar burdamı me
Yağmur'un Farklı Dünyası
Yağmur'un Farklı Dünyası 11 დღის წინ
1:23:21 oooooooo reklamı şak diye çakmışsınız asdfghjkl
kubidik100
kubidik100 11 დღის წინ
.
Feyza Yüngül
Feyza Yüngül 11 დღის წინ
Binaya beliz nazliyi nazlı egoyu kiskaniyo
Feyza Yüngül
Feyza Yüngül 11 დღის წინ
Ceyla: asıl ben teşekkür ederim meriç anne 😪😪😪
Veysel Alparslan
Veysel Alparslan 12 დღის წინ
Ulan bu bölümde ezo ve ali dışında herkesten nefret ettim
fatma zehra cinan
fatma zehra cinan 12 დღის წინ
Herkezin hiç tanimadan ezoyu dislamasi hiç hoş değil
Adolf Bey
Adolf Bey 13 დღის წინ
1.bölüm açelya'ya ve şimdi ki açelya'ya bakın.. kalçaları erimiş önceden daha dolgundu ( şimdi daha iyi). Yüzü de daha zarif oldu sanki. Önceden poğaça gibiydi.
Adolf Bey
Adolf Bey 13 დღის წინ
Ali dururken nazlı kim oluyor? Ferman sana çok sinirlendim. kardeşimsin, kardeşim değilsin, kardeşimsin, kardeşim değilsin , oyun mu oynuyorsun Ali'nin aklıyla :(
POISON
POISON 13 დღის წინ
Adil hoca neden hala burda o bas hekimlikden cikdiysa hastanedenden cikmasi gerekmiyormu
Sümeyyezulal Gökmen
Sümeyyezulal Gökmen 13 დღის წინ
Hastanede kalması gereken kişiler Ali ve Nazlı ama demir ve dorukta çok güzel işlerini yapıyorlar ama hastanede iki kişi kalsaydı biri Nazlı ikincisi Ali
Feyza Yüngül
Feyza Yüngül 14 დღის წინ
👏👏👏
Feyza Yüngül
Feyza Yüngül 14 დღის წინ
Demir : ha bide şu azrail modundan çık abicim hastaları korkutma 😃😃😃
Feyza Yüngül
Feyza Yüngül 14 დღის წინ
Nazli sen coookkkk seviyorummmm😘😘😘😍😍😍😍🥰🥰🥰🥰
Türk Sunucu
Türk Sunucu 15 დღის წინ
Ben dedim sizee Adil hocam anarşisttir dedimmm😁😁
Deniz Ertopoğlu
Deniz Ertopoğlu 15 დღის წინ
Kııızz bu kırgın çiçeklerdeki Büşra degilmi aaaaaa nasıl büyümüş.
Ayberk Akyüz
Ayberk Akyüz 15 დღის წინ
Ya delirmemek.meric sarılırken saci yuzu gorunuyo.yandan ame.iyat izi yokkizra
Ayberk Akyüz
Ayberk Akyüz 15 დღის წინ
Cok komik.konusma terapisi dedi nakliya.kiz zaten gayet iyi konuşuyor.mucize gibi demi
Ayberk Akyüz
Ayberk Akyüz 15 დღის წინ
İyice manyaklastilar.yuz nakli yapıldı.bari gerçeğe uygun yapın şu işi.turkiyenin yuz nakli olan adamının bile yuzu kac sene gecmesine rağmen oturmadı.arka sokaklar dizisine çevirdiler diziyi
Sabahattin Uçar
Sabahattin Uçar 15 დღის წინ
Ali çok üzüldü ve bende üzüldüm 😢😭😥 Ama Ali çoook dışlandı 😳😢😥😭
Hayatullah Hakimi
Hayatullah Hakimi 15 დღის წინ
😂😂
مريم الحسن
مريم الحسن 16 დღის წინ
ölen kız ile yaşayacak kız aynı kişi😂şimdi fark ettim yada birbirini benziyo olablilir
Ruhana Quliyeva
Ruhana Quliyeva 15 დღის წინ
Aynı kişi
GT - Sude
GT - Sude 16 დღის წინ
Dizinin en güzel kısmı net 1:58:12
Elşad Abbas
Elşad Abbas 17 დღის წინ
Çox gözəl serialdır. Ancaq çooooox qışqırıq var. Xəstəxanalar hamısı səs-küylüdür. Ancaq siz insanlara örnək olaraq çığırıqları, səs-küyləri, qışqırıqları aradan qaldıra bilərsiniz.
Asya Babayeva
Asya Babayeva 17 დღის წინ
Ali hayranım sana🥺❤
Lerosh Zah
Lerosh Zah 17 დღის წინ
doktora etiği yok mu, annesi çocuğun yüzü verdi zaten stresi var evladı gitti,şimdi redimletim veriyiym ,canım çıktı .bunu yazanlari ne düşündü yazarken
İdil Çalık
İdil Çalık 17 დღის წინ
Bence çok güzel bir dizi izlemeyin
bilge aydin LİFE
bilge aydin LİFE 18 დღის წინ
1:03:01
Beren Elis Yavuz
Beren Elis Yavuz 18 დღის წინ
Meriç anne demesi🥺
metin hesenov
metin hesenov 18 დღის წინ
Bu ezodan nefret etdimya nazal arasına giriyo
Sena Bakkar
Sena Bakkar 18 დღის წინ
Yaaaaaaaaaa!!!!! Of kesin aliezo olacak ve fernaz olacak😕😕😕 ya ben alinaz istiyorum 😕🙃
Ceylin Kutlu
Ceylin Kutlu 18 დღის წინ
Soğutucu battaniye diye aliminyum folyo verdiler
Harry Potter
Harry Potter 19 დღის წინ
Ezoda aşırı eğlenme gereksinimi hastalığı olsa gerek 😂😂
Turhan Akbaş
Turhan Akbaş 20 დღის წინ
Doruk: Görev iptal karaşimşek Ali: hımı sakın nsj
Katre Turhan
Katre Turhan 20 დღის წინ
Yasemin i Japonların ürettiği robotların tipine benzeten tek ben miyim?🧐
madubala risap kundra
madubala risap kundra 20 დღის წინ
Yuzu kesme ani icim gittdi
Nureddin Huseynli
Nureddin Huseynli 20 დღის წინ
1:40:52
Nureddin Huseynli
Nureddin Huseynli 20 დღის წინ
1:36:59 o sasirma ani
Garaad Ahmed
Garaad Ahmed 20 დღის წინ
Ali is good doctor I liked me baasto
Frames From Life
Frames From Life 20 დღის წინ
Blendax; Bir salın be kardeşim yeter
Duygu Yıldırım
Duygu Yıldırım 20 დღის წინ
Kiz öldü ama nabzı var
İdil Çalık
İdil Çalık 20 დღის წინ
Ama hem anne hem de ölen kız çok güzel oynadı hem de dizi de çok üzücü yani roller iyi olunca dizi de mükemmel
selin karamancı
selin karamancı 20 დღის წინ
çooooooooooooook güzel olmuş sizi hep izliyorum
Maria ALh
Maria ALh 20 დღის წინ
Ezonun hastalığı ne
Mahabat Batyrova
Mahabat Batyrova 20 დღის წინ
Moskovadan selam!!!
Draco Malfoy
Draco Malfoy 21 დღის წინ
Bu yüzünü veren kız Kırgın Çiçekler'deki Büşra değilmi
Dilara GÜL
Dilara GÜL 21 დღის წინ
Demir neden yardim etmiyor nede olsa holdingi var
Phoenix
Phoenix 21 დღის წინ
Demirin yerinde olsam hastahaneye ortaklık teklif ederdim
შემდეგი
Mucize Doktor 46. Bölüm
2:09:14
ნახვები 1,3 მლნ
Mucize Doktor 44. Bölüm
2:25:54
ნახვები 1,5 მლნ
Mucize Doktor 51. Bölüm
2:09:01
ნახვები 763 ათ.
Mucize Doktor 40. Bölüm
2:14:50
ნახვები 1,6 მლნ
Mucize Doktor 33. Bölüm
2:11:35
ნახვები 1,9 მლნ
Mucize Doktor 27. Bölüm
2:24:35
ნახვები 4,1 მლნ
Mucize Doktor 50. Bölüm
2:07:38
ნახვები 1,1 მლნ
Hekimoğlu 33.Bölüm - FULL BÖLÜM
2:19:01
ნახვები 370 ათ.
Mucize Doktor 21. Bölüm
2:17:29
ნახვები 6 მლნ
Mucize Doktor 37. Bölüm
2:15:43
ნახვები 1,9 მლნ
Hekimoğlu 32.Bölüm - FULL BÖLÜM
2:10:15
ნახვები 404 ათ.
Hercai 60. Bölüm
2:23:32
ნახვები 2,7 მლნ
Sadakatsiz 19. Bölüm 2. Fragmanı
0:57
ნახვები 3,8 მლნ
I Shaved My Head Bald
16:19
ნახვები 8 მლნ