ეს მუქი

Mucize Doktor 56. Bölüm 

გამოწერა
ნახვები 957 ათ.
97% 9 324 248

Mucize Doktor 56. Bölüm Özeti:
Bir daha cerrahlık yapamayacağı gerçeğiyle yüzleşen Ferman vazgeçmemeye kararlıdır. Başarı şansı çok düşük olsa da Ali, Ferman’ın elini kurtarabilmek için bütün yeteneklerini seferber eder. Diğer taraftan Demir’in ortadan kayboluşu ve Tanju’nun bölümde tek uzman kalışı bir asistan için yepyeni bir fırsat demektir. Sonunda Ferman’ın el ameliyatı başlar. Bu bir devrin sonu mu olacaktır? Yoksa her son bir başlangıç mıdır?
Mucize Doktor Resmi GEdown Kanalına Abone Olmak İçin: bit.ly/2k2MEqN
Mucize Doktor Ailesine katılmak için: bit.ly/3aNV2QE
Oyuncular:
Taner Ölmez
Onur Tuna
Sinem Ünsal
Zerrin Tekindor
Hazal Türesan
Murat Aygen
Fırat Altunmeşe
Hakan Kurtaş
Hayal Köseoğlu
Bihter Dinçel
Ezgi Asaroğlu
Ve
Reha Özcan
#MucizeDoktor #MfYapım #vazgeçmem #GoodDoctor

შოუბიზნესი

გამოქვეყნდა

 

1 აპრ 2021-ში

გაზიარება:

:

ჩამოტვირთვა:

მიმდინარეობს ატვირთვა.....

აქ დამატება:

ჩემი კრებული
მოგვიანებით სანახავი
კომენტარები 100   
Mucize Doktor
Mucize Doktor 11 დღის წინ
Mucize Doktor Resmi GEdown Kanalına Abone Olmak İçin: bit.ly/2k2MEqN​
Blackpink_fan_girl
Blackpink_fan_girl 4 საათის წინ
@Smert Zver sen öyle san
Nesrin
Nesrin 5 დღის წინ
Bu bölümün kamera arkası gelmeli
Blackpink_fan_girl
Blackpink_fan_girl 7 დღის წინ
@Smert Zver bence itirmezz
Smert Zver
Smert Zver 10 დღის წინ
Bu dizi reytingini kayb eder
Batoul01
Batoul01 11 დღის წინ
1:24:53 Doruk "AlNaz'' mu dedi ? hahahaha
Blackpink_fan_girl
Blackpink_fan_girl 4 საათის წინ
Bu bölümde birazcık sıkılmıştım ama bundan sonraki bölümde o kadar eğlendim ki..
Elif'in dünyası Y.
Elif'in dünyası Y. 6 საათის წინ
😭😭
Rizvan Aliyev
Rizvan Aliyev 13 საათის წინ
Vay be Vuslatda az sey yasamamis
Rizvan Aliyev
Rizvan Aliyev 12 საათის წინ
Evet
Sebnem Tebrizi
Sebnem Tebrizi 13 საათის წინ
Ya ben günəşi özlədim. Günəşin aşkını ozledimmmmmm.
Sebnem Tebrizi
Sebnem Tebrizi 21 საათის წინ
Bir kerede olsun Mucize doktorda Adil hocanın səsini eşitdim yaaa ohhh beee nə rahatlandım yaaaa. Cokkkk sevindim... Kaş ölüb giden sevdiklerimizin bir kerecik olsa səslərini duysaq, yüzlerini görsək ne güzel olurdu.... Ah be həyat cokkk acimasizsin.
HEYAT GOZELDI
HEYAT GOZELDI დღის წინ
FERMAN COX YAXSI ROL APARIR BU HEQQETDI FERMAN SIZ IYI OLUN ELINIZE SAQALSIN..DOKTOR SIZE COX YARASIR👍💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
elsen qenberov
elsen qenberov დღის წინ
Eski oyunculari cikarmayin yaa bu nedir boyle dizinin tadini kacryorsunuz
Bayram Museyev
Bayram Museyev დღის წინ
Beliz keskee sende demir gibi sessiz ve aniden gitsen su diziden 🙂
R Q
R Q დღის წინ
Şu komadan uyanan qsdına korona virusu anlsatsalar keşke uyanmasaydım deyer
the ismailova
the ismailova 2 დღის წინ
Bence gülin çıksın diziden
Arifə Nadir
Arifə Nadir 2 დღის წინ
Ali,bi baksana,şu Bill Qeytsin kafasında hanki türden tümör var ki,böyle işlere kalkışmış.
SalvadQR
SalvadQR 2 დღის წინ
1:11:55 😍🤭😇😍😍
Humay 88
Humay 88 2 დღის წინ
Orda kimse yokmu şu nazlinin saçlarina bi düz fön çekse🤢🤢
Ayan Babayeva
Ayan Babayeva 3 დღის წინ
Fermanin ablasi nasilda guzel kiz
Nazim Nazim
Nazim Nazim 3 დღის წინ
ezo nerde
زينب اسامة عبد العزيز نديم
Please, we want the Arabic translation نطالب بالترجمة العربية🙏🏻
زينب اسامة عبد العزيز نديم
Please, we want the Arabic translation
ioio meme
ioio meme 3 დღის წინ
😫
Tevfik Sevren
Tevfik Sevren 3 დღის წინ
1:15:21 de kim ossssurdu hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahha
kelk'1 2 bien
kelk'1 2 bien 3 დღის წინ
Demir gitti... açelya ve doruk aşki başliyacak
Naile Eliyeva
Naile Eliyeva 3 დღის წინ
demirle doruk ikilisini cok sevmisdik
Jpuuo Igi
Jpuuo Igi 4 დღის წინ
☺️☺️☺️☺️☺️☺️👭👭👭👭💘💘💘💘💘💘💘☺️😊😮
V.N.G
V.N.G 4 დღის წინ
Açide doktor fetishi var heralde demir gitti doruğa yamanmaya calisiyor para seviyo sarı ilik
Turan Mamedov
Turan Mamedov 4 დღის წინ
Tüm dizileri kötü hale getirdiler😓😒😢
Mezarcı 1443
Mezarcı 1443 4 დღის წინ
Bu senarist ne yaptığını sanıyor ki. Böyle yaparsa reytinger git gide azalacak. Tam tersine artması gerekmez mi?
Erhan
Erhan 4 დღის წინ
Artk hastanedeki o sıcaklık hissedilemeyecek
Keziban Güler
Keziban Güler 4 დღის წინ
İşe saçmaladılar ya akıl almaz bır doktor gelseydıya daha ıýi olurdu
V Resulova
V Resulova 5 დღის წინ
Nihayet Ferman Fatoşu hatırladı
CEMCEL SONSUZZ
CEMCEL SONSUZZ 5 დღის წინ
HAYRRR FERMAN CERRAH OLUCAK O LU CAK YA YÖNETMEN YA BÖYLE YAPNA LAN
Amil Abdullayev
Amil Abdullayev 5 დღის წინ
Adil hoca da giti demirde giti ya fermanda gitse😔
Amil Abdullayev
Amil Abdullayev 5 დღის წინ
Bu dizi kimi dizi yoxdur
btarmyyy
btarmyyy 5 დღის წინ
Her son bir başlankiçdir👍🖤 na qadar da doğru bir söz👌
Akin Akanuz
Akin Akanuz 5 დღის წინ
Fermanin cerrahliyi bitmesin dienler👇👇
Jalal Jubaniyazov
Jalal Jubaniyazov 5 დღის წინ
Doruk ve Açi duşunmek istemiyorum
Türk Müzik
Türk Müzik 5 დღის წინ
Yaralamadan, kırmadan, üzmeden sevmeyi deneyin. Önce anlamaya çalışın, sürekli yanlış anlamayın birbirinizi. Sevgi sadece iki kelimede “seni seviyorum”da kalmasın. Sadece kelimelerle sevilmediğini öğrenin. En önemli şeyin sevdiğinizin mutlu olmasının olduğunun, geri kalan şeylerin gelip geçici olduğunun farkına varın. Sevdiğinizi olduğu gibi kabullenin, istediğiniz gibi yapmaya çalışmayın. Bırakın birlikte mutlu olun, sürekli bir şeyler bulup birbirinizi üzmeyin. . . -Sevdiklerinizi etiketleyin
Aysel Abdullayea
Aysel Abdullayea 6 დღის წინ
Arka daşlar o kız fərman hocanın neyi
Fatya
Fatya 6 დღის წინ
Ferman da benım gibi solk oldu artk😜👍🏾
Ramo
Ramo 6 დღის წინ
Agaber ferman gg
Samama Samama
Samama Samama 6 დღის წინ
Son sahne ne güzeldi 😍😍
Lalə Bəkirova
Lalə Bəkirova 6 დღის წინ
Bu diziye bakıb ağlamamak imkansız.
Görünmez Savaşçı
Görünmez Savaşçı 6 დღის წინ
Ali çok komik😂
aise suleymanzade
aise suleymanzade 6 დღის წინ
Ferman cerrah lığı bitirirse bende bu diziyi burda bitiririm
Gizemli Geçekler
Gizemli Geçekler 6 დღის წინ
Kız delirir Doruk: Bismillahi rahmani rahim
Kenan oyunda
Kenan oyunda 6 დღის წინ
45:35🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Aytac Asgarli
Aytac Asgarli 6 დღის წინ
Demir ve doruk mukemmel ikiliydiler. Demirin diziden ayrilmasina uzgunum. Acelyaya kizqinim. Vefasiz Demir deyerem ona😒
Anar Guseinov
Anar Guseinov 6 დღის წინ
Bu bolum biraz saçma ya🤔
Şeyma Semizoğlu
Şeyma Semizoğlu 6 დღის წინ
Açi demirin mektubunu okurken ben bile daha çok gerçekçi ağladım, kız o nasıl sahte ağlamak öyle😂😁😅
Sisi Chehime
Sisi Chehime 6 დღის წინ
Ayyy ali w nazli çok tatlim
Mustafa Sakman
Mustafa Sakman 6 დღის წინ
Demir geri dönnnnnnnnn
saman omar
saman omar 6 დღის წინ
Abi yapma Bee demir gitmesin yaa
Z.A A
Z.A A 6 დღის წინ
Demiri özledim💔 zaten Ali ferman demir en özel benim için
Ámer Official
Ámer Official 6 დღის წინ
Bu diziyi beğendim! İçerik oluşturuculara tebrikler! Gösteriyi Macaristan'dan izliyorum! Umarım tercümanı iyi tercüme etmişsindir! ------------------------ I like this series! Congratulations to the creators! I'm watching the show from Hungary! I hope you translated well the translator!
Sirac Abdullayev
Sirac Abdullayev 6 დღის წინ
02.08.36 inci saniyedeki ince sesi benden baska duyan oldumu?
Fikret Aliyev
Fikret Aliyev 6 დღის წინ
Aga bee bu ne ya Yönetmen olm siz hastamısınız ne? Dizide ne kadar iyi, komik, eğlenceli oyuncu vardı hepsini çıkardınız lan. Tabi 2 milyon abone oldunuz ya. Şşt Yönetmen sana diyorum, kendine gel diziyi bırakcam artık!
Esmanur Sahin
Esmanur Sahin 6 დღის წინ
Vuslat aliye borçlu olmak istemiyorum dedi o yüzden yeni gelen doktoru onun yerine sokup aliye kovcakmış gibi konuştu ama bence bu yeni doktor çok uzun durmaz Ali’nin yerini alamadığını anlayınca çıkar diziden
Zumrud Memmedova
Zumrud Memmedova 6 დღის წინ
Demir hara gedirki eyy;(((
My Soul
My Soul 7 დღის წინ
Fermanin ve kardeşinin sahnesi muhteşemdi , çok ağladim yaaaa
Gülsen Yücetürk
Gülsen Yücetürk 7 დღის წინ
Evet, sağ'ın vadesi doldu, şimdi sıra sol'da✊✊✊😅
a aziz
a aziz 7 დღის წინ
demir nerde ? we love him ❤️
Meryem Qaracayeva
Meryem Qaracayeva 7 დღის წინ
Ya demir gelebilir mi ya lütfen Çünkü Demir diziye çok güzel bir his katıyor çok güzeldi lütfen ya Demir geri gelsin başka kişi geçmesin yerine
Meryem Qaracayeva
Meryem Qaracayeva 7 დღის წინ
Bu arada dizi falan da bitmesin çok üzülürüz gerçekten çok güzel ve ben böyle Ameliyat falan şeyleri çok seviyorum çünkü büyüyünce Doktor olmak istiyorum doğum doktoru olmak istiyorum Gerçekten böyle biraz Havalı falan istiyorum ya
Meryem Qaracayeva
Meryem Qaracayeva 7 დღის წინ
Ha bu arada bir şey söyleyeceğim Ferman falan gitmesin ya Demir gitti Fatoş gitti istemiyoruz hiç kimse gitsin artık bir bakın bu gitmelerden falan filan yaaaaaaa üzülüyoruz
Meryem Qaracayeva
Meryem Qaracayeva 7 დღის წინ
Bir şey söyleyeceğim film çok güzel de abi altyazılarda çok yanlışlıklar var ve birinin kulağa duymuyorsa oraları okuyacak ve yanlış olunca da hiçbir şey anlamayacak lütfen o altyazıları düzeltin bu aradag erçekten çok güzel yani onu pisliğim diye yapmıyorum Sadece birinin kulağa duymuyorsa falan diye söylüyorum
Lalə Piriyeva
Lalə Piriyeva 7 დღის წინ
Meryem ne qeder yorum yazmısan ele bil önemli adam zadsan senin yorumuvu oxiyacağlar bədbax😂😂🤣🤣sjsj
Taleh Mustafayev
Taleh Mustafayev 7 დღის წინ
Arkadaslar Alnazın opucuyunu gormedim vaktin yazarmısınız
Simge Yüce
Simge Yüce 7 დღის წინ
SSS MƏMMƏDOV_
SSS MƏMMƏDOV_ 7 დღის წინ
Filim Efso👌🌹
Elvin Sixmemmedov
Elvin Sixmemmedov 7 დღის წინ
Düz yy heckes qetmesin kinonun maraqı tek ali deyil ki
Aysuda Bal
Aysuda Bal 7 დღის წინ
Şu kadını uyandırıp, kusura bakmayın birazdan öleceksiniz diyorsunuz. Kadında gayet normal karşılıyor, biraz saçma olmadımı sizce. Ölecektiyse niye uyandirdiniz. Nerde mucize. Hiç kimseye bu bölümde mucize çıkmadı. 👎
Aysuda Bal
Aysuda Bal 7 დღის წინ
Kim demiş açık renkli tene(kar beyazı bizimkisi) açık renkler yakışmaz. Beliz çok güzel taşıyor pudra pembelerini, beyazları bir gelin gibi her zaman 🤗Fermana mesaj mı verir acaba🤔. Ferman da şu inadından vazgecsede 1 adımda o atsa lütfen ayırmayın onları.
rana ___malikova
rana ___malikova 7 დღის წინ
Çokkk sahenee dizii
eda kazakova
eda kazakova 7 დღის წინ
Cok guzel dizi yaponus eferim size cok da urahinis ama yapinis guzel aferim size, 😘 😘 😘 😘 😘 😘 😘 😘 😘 😘 😘 😘 😘
Gurbet Sayhan
Gurbet Sayhan 7 დღის წინ
Firat altunmese nin ismi jenerik ten cikmis 😔😔😔
Blackpink_fan_girl
Blackpink_fan_girl 7 დღის წინ
Kız:kriz geçiriyor Doruk: BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM 😂😂
Blackpink_fan_girl
Blackpink_fan_girl 7 დღის წინ
Yaaa ilk önce Güneş gitti,sonra Adil hocamm,sonra da Demir, şimdide Ferman hoca gidiyor... Neden ya neden... Neden hep sevdiklerimizi kayp ediyoruz,Neden...... Bize yazık değil mi??...…...... 😭
Akja Taganova
Akja Taganova 7 დღის წინ
Ya benim anlamadigim Ferman solak degilmi?
Uzayın bir köşesi
Uzayın bir köşesi 7 დღის წინ
Doruk hep komik ya 😂😂😂😂😂46:08
İrem Tekin
İrem Tekin 8 დღის წინ
diziye yeni gelen o doktordan sonra bu dizi benim için bitmiştir çok ağlıcamm çooookk umarım hemen gider o kel doktor
tenha
tenha 8 დღის წინ
hayır.. Demirsiz olmaz .. Ferman hocanın eli ..olmaz ....!!!! Hayırrrrr😡 demir dönsün 😔
Sohayb Guli
Sohayb Guli 8 დღის წინ
Nasılsınız
Azazel İsmanowa
Azazel İsmanowa 8 დღის წინ
En sevdiğim dizi bu ya. Nolur artık kimse gitmesin napyonuz arkadaş. Güneşle demir en komik olanlardi ikiside gitdi geriye doruk kaldi. Senarist sana tek ricam olacak ALİ-NAZLI. FERMAN-BELİZ. ayrilmasin.
Aysen Elmanli
Aysen Elmanli 8 დღის წინ
Senarist abi lutfen ya Fermanla Belizi eskisi gibi yap.. Ayri qayri duwman gibi olmuyo..... Tanju nerden cikti simdi...
Mədinə Əliyeva
Mədinə Əliyeva 8 დღის წინ
Ferman gitmemeliydi
Mədinə Əliyeva
Mədinə Əliyeva 8 დღის წინ
Gül gibi dizinin içine etdiler ya 🥺😭
Mine Biçer
Mine Biçer 8 დღის წინ
52:10
Lady Pretty
Lady Pretty 8 დღის წინ
Senarist ne yapiyorsun sen !! Adil hoca gibi iyi karakterı öldürdün, demir gitti şimdi de Ferman hocayı bu hala getirdin !! Rica ederiz diziyi mahf etme..
Mədinə Əliyeva
Mədinə Əliyeva 8 დღის წინ
Demir nerdee yaaaaaaaa
Maqamed Nazaroff 1
Maqamed Nazaroff 1 8 დღის წინ
Tanjunun doruku taktır etmesı. Cok hoşuma gıtdı. Tanju doruku sevıyor
Nuray
Nuray 8 დღის წინ
Acaba gercek hayatdada varmi boyle seyler, komadaki insani hemen fisini cekip gomuyolar, acaba bekleseler uyanirmi?
Nuray
Nuray 8 დღის წინ
10 yillik komadaki.kadini.iyilestirip hayata dondurmek Ali gercek olsaydin keske... kimse olmezdi.
Arzu Pacal
Arzu Pacal 8 დღის წინ
demir nereye gitdi
Zehra Sakartepe
Zehra Sakartepe 8 დღის წინ
Sonu müthişti yaaa👍👍👍
Konul Taghiyeva
Konul Taghiyeva 8 დღის წინ
Demirle dorugu sevmistik yaaa
Visit Albania
Visit Albania 8 დღის წინ
😘
Zufnuna Sharipova
Zufnuna Sharipova 8 დღის წინ
ne oldu şimdi Demir gitti mi yani bu diziden hiç gelmez mi Güneş gibi 😢😢 ah Açı 😔😔😔😔
Fatma Gumustas
Fatma Gumustas 8 დღის წინ
asil orjinal dizisi bizimkisi kadar guzel degil hepsi cok basarili alide super rol yapiyorsun
Nuray
Nuray 8 დღის წინ
Olmeye hazir hastayi bile dirilten Ali fermana care olamadi
Mervan Gökcen
Mervan Gökcen 8 დღის წინ
Dizi bitmeye basliyo belli hepsi gidiyo
ADA DOGUCRAM
ADA DOGUCRAM 8 დღის წინ
17:04😂😂😂
zerıfe kerımova
zerıfe kerımova 8 დღის წინ
Fərman da getdi aaaaa
შემდეგი
atv Canlı Yayını
ნახვები 41
Maraşlı 12. Bölüm
2:20:06
ნახვები 4,4 მლნ
Mucize Doktor 57. Bölüm
2:12:10
ნახვები 813 ათ.
Mucize Doktor 55. Bölüm
2:02:14
ნახვები 1 მლნ
Mucize Doktor 49. Bölüm
2:16:54
ნახვები 1,6 მლნ
Mucize Doktor 54. Bölüm
2:01:43
ნახვები 1,1 მლნ
Mucize Doktor 52. Bölüm
2:22:49
ნახვები 1,4 მლნ
Güldür Güldür Show - 259.Bölüm
1:48:37
ნახვები 1,3 მლნ
Maraşlı 13. Bölüm
2:14:49
ნახვები 666 ათ.
Sen Çal Kapımı 38. Bölüm
2:03:40
ნახვები 2,6 მლნ
Kırmızı Kamyon 1. Bölüm
1:47:20
ნახვები 916 ათ.
Maraşlı 12. Bölüm
2:20:06
ნახვები 4,4 მლნ
MvRyhan Funny videos #tiktok Best tik tok
0:15
ნახვები 60 მლნ
КОРОЧЕ ГОВОРЯ, Я ИЗОБРЕТАТЕЛЬ
4:10
Rich Jail vs Broke Jail/ 16 Funny Situations
12:05
ნახვები 12 მლნ