ეს მუქი

Çocukluk 2. Bölüm 2. Fragmanı ⚡️ 

გამოწერა
ნახვები 2,3 მლნ
93% 21 277 1 520

“Çocukluk” Her Cuma 20.00'de FOX'ta! ⚡️
"Çocukluk" dizisinin hikayesine tanık olmak için kanalımıza abone olabilirsiniz 😘😘: bit.ly/2RyKAUO
Oyuncular:
Erdal Beşikçioğlu
Beren Gökyıldız
Burcu Özberk
Kübra Süzgün
Nilay Yeral
Derinsu Akkuş
#Çocukluk #ErdalBeşikçioğlu #BerenGökyıldız #ÇocuklukDizisi #Medyapım

შოუბიზნესი

გამოქვეყნდა

 

13 ოქტ 2020-ში

გაზიარება:

:

ჩამოტვირთვა:

მიმდინარეობს ატვირთვა.....

აქ დამატება:

ჩემი კრებული
მოგვიანებით სანახავი
კომენტარები 100   
Çocukluk
Çocukluk 14 დღის წინ
*"Çocukluk" dizisinin hikayesine tanık olmak için kanalımıza abone olabilirsiniz* 😘😘: bit.ly/2RyKAUO
Aziz Yilmaz
Aziz Yilmaz 8 დღის წინ
Sine 🙂
yılmaz kartal
yılmaz kartal 8 დღის წინ
@ʕ·ᴥ·ʔELİF ÖYKÜ İRİN ʕ·ᴥ·ʔ fxf
Abdurrahman Bozan
Abdurrahman Bozan 10 დღის წინ
YA 2. BÖLÜM TEK PARÇA FUL IZLE PAYLASIMISINIZ BIZIM TELEVİZYON BOZUK ONDAN
Abdurrahman Bozan
Abdurrahman Bozan 10 დღის წინ
Ya 2.bölümü full HD paylaşırmısınız lutfen
Laba Kukolova
Laba Kukolova 10 დღის წინ
Nnki
Berra
Berra 2 დღის წინ
Full yayınlayın artık yaa 4 ün fragmanı çıktı siz hala 2yi veremediniz
Elif Akçil
Elif Akçil 8 დღის წინ
Ucvjhj
Simaynur Guncicegi
Simaynur Guncicegi 8 დღის წინ
Bunun fulunu çıkarsalar daha güzel olur
Ümmü Çinkılıç
Ümmü Çinkılıç 8 დღის წინ
Mesajı çok iyi film. Farklı bir dünyayı anlatıyor. İnsan bilmediğine düşman. Tanımak ve anlamak sevmeyi sağlıyor!
Tugce Celik
Tugce Celik 8 დღის წინ
Bence dodo ya hiç güzel davranmamislar
BÜŞRA GÜNEY
BÜŞRA GÜNEY 9 დღის წინ
Uyyy
boş yapmayın
boş yapmayın 10 დღის წინ
2. Bölümün fullu çıktı mı
Asif Resulov
Asif Resulov 10 დღის წინ
Çok güzel dizi
çeviri song
çeviri song 10 დღის წინ
Bişey dicem kız varya oğlanın ablası onu neden hep drama şeklinde oynatıyolar pisikolojisi bozulmazmı büyüğünce
Mustafa Avcı
Mustafa Avcı 11 დღის წინ
Açmadan önce fotoya baktığımda şaşırdım çokcuk kafasına birbirine geçmiş gibi
Rümeysa Özdere
Rümeysa Özdere 11 დღის წინ
2.bölüm ne zaman yayınlanacak
TheSoul01
TheSoul01 11 დღის წინ
bu çocuk neden her dizide yetim veya öksüz rolü oynuyor farklı çocuk oyuncuları falan mı oynatsanız acaba???
Belkıs ÇOLAK
Belkıs ÇOLAK 11 დღის წინ
1
Yuksel Kanmis
Yuksel Kanmis 11 დღის წინ
Fiit
Sevim Akbay
Sevim Akbay 11 დღის წინ
2.bölüm müq
Necla Çiçek
Necla Çiçek 11 დღის წინ
Ddrrrr
Necla Çiçek
Necla Çiçek 11 დღის წინ
ToüğsğsıscufedysıaousıaoazooIzuzıoppzozbaaaa🦷nsndzoPpflxkkxlxlxkxfişğ ğxl klzkjckkkkkkkışlpjugjnlpshs
Murat çakmakoğlu
Murat çakmakoğlu 11 დღის წინ
s... yapıcanız diziyi içimiz zaten kan ağlıyor yapın komik şeyler izleyelim iyice pisikolojimizi bozdunuz
Yağmur Nisa
Yağmur Nisa 11 დღის წინ
Dodo yu verdikleri ailenin evi benim ablamın evi
Yiğit
Yiğit 12 დღის წინ
Olm bu kızın niye her flimde annesi babası yok ve ya gariban
Derbeder Her
Derbeder Her 12 დღის წინ
HADİSENİN İFŞASI SONUNDA ÇIKTI HEPSİ BU LİNKTE : @t BEĞENİN ÜSTE ÇIKSIN GÖRMEYEN KALMASIN
Nurcin Pianist
Nurcin Pianist 12 დღის წინ
Nasi buyumus bu kiz
Ela Göral
Ela Göral 12 დღის წინ
Agaaa kız müneccim çıktı Sjsjjsjsjsjsjsjsjsj
QUEEN TÜRK
QUEEN TÜRK 12 დღის წინ
Tvde reklam süresi çok uzun sıkıcı ya
QUEEN TÜRK
QUEEN TÜRK 12 დღის წინ
@SONGÜL AKTÜRK ŞAHİN adamlar parasız kalır sonra iki kere reklam veriyorlar 😂😂
SONGÜL AKTÜRK ŞAHİN
SONGÜL AKTÜRK ŞAHİN 12 დღის წინ
@QUEEN TÜRK keşke reklamlar olmasa
SONGÜL AKTÜRK ŞAHİN
SONGÜL AKTÜRK ŞAHİN 12 დღის წინ
@QUEEN TÜRK aynen bende
QUEEN TÜRK
QUEEN TÜRK 12 დღის წინ
@SONGÜL AKTÜRK ŞAHİN sırf şu reklamlar yüzünden izlemek istemiyorum tv'yi
QUEEN TÜRK
QUEEN TÜRK 12 დღის წინ
@SONGÜL AKTÜRK ŞAHİN aynen valla kaç yıldır tv izlemiyordum şansıma bakayım dedim iki kere reklam ama ben izlermiyim izlemem reklamı
Eymen Oyunda YT
Eymen Oyunda YT 12 დღის წინ
onunda kardeşi yani herşey evlat edinmiycek
Ümmügül Görel
Ümmügül Görel 12 დღის წინ
Ya nolur yarın 2. Bölümünü at nolur Allah için
Sedat Kara
Sedat Kara 12 დღის წინ
Çok güzel ama sonunda korku var
ante kadir Yordanova
ante kadir Yordanova 12 დღის წინ
Ne zaman 2.bölüm çıkıyor
Pembe Oyuncu
Pembe Oyuncu 12 დღის წინ
Nolur saatini 09.00 a alın nolurrr
Zeynep günay Aşkın
Zeynep günay Aşkın 12 დღის წინ
Ama dokuz bir filme göre çok geç
Zeynep günay Aşkın
Zeynep günay Aşkın 12 დღის წინ
Şuan çocukluk izliyorum
ッHP x
ッHP x 12 დღის წინ
*Beren Gökyıldız bir oyuncu olarak çok başarılı ama nedense ben çok itici buluyorum.* (Bu benim düşüncem istiyorsanız alının istemiyorsanız alınmayın umrumda olmayacaktır.)
ッHP x
ッHP x 12 დღის წინ
@Zeynep günay Aşkın oyunculuğuna laf yok ama kız itici olunca en iyi olsun yinede izlenmiyor
Zeynep günay Aşkın
Zeynep günay Aşkın 12 დღის წინ
Ama genede oyunculuğu güzel
ッHP x
ッHP x 12 დღის წინ
@Zeynep günay Aşkın ayn ya ben kız yüzünden izleyemiyorum çünkü katlanamıyorum
Zeynep günay Aşkın
Zeynep günay Aşkın 12 დღის წინ
Ayn kendini birşey zannediyor itici bir özelliği var bu benim sinirimi bozuyor ayrıca 2 . Bölümde hadi ders çalışın hadi ne duruyonuz diye sinirlenmesine gıcık oldum ( bu benim düşüncem saygı gösterin LÜTFEN ) bu arada çocukluğu seven like 👇🏻 👇🏻 👇🏻
GACHA GALAXY
GACHA GALAXY 12 დღის წინ
dodonun hikayesini merak ediyorum ama olmuyo 😑
Zeynep Meryem
Zeynep Meryem 12 დღის წინ
DODO GİTMESİN DİYENLER BEN YASSIN
Yasemin Kotan
Yasemin Kotan 12 დღის წინ
Dodo'yu evlat edinen annenin gerçekteki adı ne? Yüzü tanıdık geldi ama çıkaramadım
dikıldicıl
dikıldicıl 12 დღის წინ
Dodonun da mavinin yanaklarını sıkması yaa bu çocuk aşırı tatlı bir şey inşallah oyunculuk tatlılığını değiştirmez gelecekte
Mr Fox
Mr Fox 12 დღის წინ
YETER BERENİ OYNATMAYIN ARTIK AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
SİRİUS
SİRİUS 12 დღის წინ
SİRİUS HARİKA
:•DJ Ensar
:•DJ Ensar 12 დღის წინ
Bunun şarkısı vardı ismi raif faik
Esnaf karısı binnaz
Esnaf karısı binnaz 12 დღის წინ
Bi şu kız bi de ben gün yüzü görmedik
The OLG TV
The OLG TV 12 დღის წინ
50 ABONEYE ÇEKİLİŞ VAR
Rengin Erkoç
Rengin Erkoç 12 დღის წინ
Hayal gücu tavan ama güzel dizi sevdim 2.bölümü bekliyorum heyecanla
Çamaşır Süpürgesi
Çamaşır Süpürgesi 12 დღის წინ
kanalımı ziyaret edersen sevinirim edit ve komik videolar var
AYZINGARDLI FARUK
AYZINGARDLI FARUK 12 დღის წინ
Gönder gelsin. Tüek milleti olarak hiç derdimiz yok, şu diziyi izleyelimde "yavrııım" diye salya sümük ağlayalım. Derdimiz sıkıntımız olsun. Senaryo monoton klasik senaryo, beş oara etmez ama olsun biz yinede izler dertleniriz. Sömürün emcikleyin duygularımızı
Doğan Öztürk
Doğan Öztürk 12 დღის წინ
Aksam 20:00 iple cekiyorum
A Yy
A Yy 12 დღის წინ
bu kızı hep aynı dizide oynatmayın artık konu ve rol aynı olunca sanki bir önceki ( kızım , anne ,bizim hikaye ) dizilerin devamı hatta aynısı gibi oluyor ve bayıyor . Lütfen artık şu kıza farklı roller verin bundan kastım adını değiştirip anası babası olmayan çocuk değil
siyah ateş
siyah ateş 12 დღის წინ
973
Zehra Ozturk
Zehra Ozturk 12 დღის წინ
Bu kız neden bütün dizilerinde aşırı gıcık
Nazenin n
Nazenin n 12 დღის წინ
Hikayede neler olacağı biraz belli netice de aynı hikayeyi gördük önceki dizilerde
Zeynep Balci
Zeynep Balci 12 დღის წინ
Bu diziye ben neden sevemedim 🙁
Levi_ISK31
Levi_ISK31 12 დღის წინ
Sayfamada beklerim herkesi, müzik yapıyorum
LOVE CHEFS
LOVE CHEFS 12 დღის წინ
Yemek tarifleri veriyoruz sevgili kadınlar hadi gelin 😊
Sevgilinin izinden
Sevgilinin izinden 12 დღის წინ
Dodo cok ama cok tatli :)
Deniz Karaoğlu
Deniz Karaoğlu 12 დღის წინ
Bu kızın başrolde oynamadığı tek dizi mucize doktor
Tamer taş
Tamer taş 12 დღის წინ
Oha supermen
On Numara
On Numara 12 დღის წინ
Şuara Suresi, 80. ayet: "Hastalandığım zaman bana şifa veren O'dur;"...
On Numara
On Numara 12 დღის წინ
Fetih Suresi, 17. ayet: Kör olana güçlük (sorumluluk) yoktur, topal olana güçlük yoktur, hasta olana da güçlük yoktur. Kim Allah'a ve Resûlü'ne itaat ederse, (Allah) onu, altından ırmaklar akan cennetlere sokar. Kim de sırt çevirirse, onu acı bir azap ile azaplandırır....
N�L KETAN
N�L KETAN 12 დღის წინ
Dodo çok şeker
erdogan elmas
erdogan elmas 12 დღის წინ
oha dodoya bişey olduğunu nasılanladi
Olumsuz Negatif
Olumsuz Negatif 12 დღის წინ
Bu asıl çocuk lan dodo dodo diyip evin içinde dolaşıyor tipiyle eziyet ediyor.
HAYALİMDEKİ DİZİ
HAYALİMDEKİ DİZİ 12 დღის წინ
Günü değişsin izlerim diyenler buraya toplansın ✋✋✋
HAYALİMDEKİ DİZİ
HAYALİMDEKİ DİZİ 12 დღის წინ
Dizi iyi ama günü iyi olmadı 😔
HAYALİMDEKİ DİZİ
HAYALİMDEKİ DİZİ 12 დღის წინ
Oyuncular çok iyi
HAYALİMDEKİ DİZİ
HAYALİMDEKİ DİZİ 12 დღის წინ
Dodo harika bir çocuk 😍😍
HAYALİMDEKİ DİZİ
HAYALİMDEKİ DİZİ 12 დღის წინ
Duygusallığı yaşadım bu diziyi izlerken
Egemen Cetinkaya
Egemen Cetinkaya 12 დღის წინ
Amirim neden ?
Укурок Ватный
Укурок Ватный 12 დღის წინ
Telegram uygulamasına gidin, "Walter Coinprofit" kanalını bulun "okuyun ve kazanmaya başlayın.
Ayşenaz Güneş
Ayşenaz Güneş 12 დღის წინ
Çok güzeldi
Remixtonna TONNA
Remixtonna TONNA 12 დღის წინ
Selena gomez kill em with kidness Türkçe çeviri youtube kanalımda
Rumeysa Halvalı
Rumeysa Halvalı 12 დღის წინ
Idııddd
GÖKÇE NAZ GÜNAY
GÖKÇE NAZ GÜNAY 12 დღის წინ
Ateşlebdi sandım dipenler yanılmasın çünkü ateşlenmedi büyük ihtimalle neden diye sorucak olursanız bence çocuğu boğmaya çalıştılar neden daha önce ateşlenmedi de sahiplendiği yerde niye ateşkensin zaten mavi içeri girdiğinde de kadın dodoya bana bak diyordu yani bana sorulursa dodoya zarar verdiler
GÖKÇE NAZ GÜNAY
GÖKÇE NAZ GÜNAY 12 დღის წინ
Bir de kafası ıslaktı zaten
Dertli Adam
Dertli Adam 12 დღის წინ
Bende anasız babasız büyüdüm yurtta kaldım arkadaş edindim ama aile istemedim ne zaman izlesem aklıma geliyor tam benim hikayem oturup ağlıyorum sürekli duygulanıyorum :(
Ayşenur Özceylan
Ayşenur Özceylan 12 დღის წინ
Sırf reyting alabilmek için saçma sapan diziler yapıp insanların psikolojisini bozmayın.
Melissa's Cover
Melissa's Cover 12 დღის წინ
Aklıma kirgin cicekler geldi çok güzel bir dizi bu
Şugarke Kako
Şugarke Kako 12 დღის წინ
amirimize ne yaptınız lan
Zenaida Montesino
Zenaida Montesino 12 დღის წინ
La queremos en español por favor soy de Florida u s a
Azra Kozanoğlu
Azra Kozanoğlu 12 დღის წინ
Dodonun bukadar tatlı olması normalmiiiiğ
Seka Karako
Seka Karako 12 დღის წინ
Bu kizda büyüdükçe çirkinleşiyor hahahahah 😁😁😁
Berkay Omak
Berkay Omak 13 დღის წინ
Ne saçma bi dizi ya
Taha Güneş
Taha Güneş 13 დღის წინ
Sanırım bu kız yeni küçük emrah fln
Büşra'nın Kanalı
Büşra'nın Kanalı 13 დღის წინ
Kanalımı ziyaret eder misiniz? 🤗❤
BerGBey Çakmak
BerGBey Çakmak 13 დღის წინ
Behzat Ç de sakkalı ve uzun sacli halini hatirlayinca gulesim geliyo cık cık a
Cartheshe
Cartheshe 13 დღის წინ
6 yasındaki kızı 60 yasındaki yaşanmışlıkları yüklüyolar bu kızın psikoloji zor düzelir
HURŞİT USTA
HURŞİT USTA 13 დღის წინ
A a amirim!🥺🥺
yessica barrera
yessica barrera 13 დღის წინ
Mavi instinto de que se hermano, bueno sexto sentido.
Songul Gunay
Songul Gunay 13 დღის წინ
Dizi güzel de kimse de demiyor ki dizinin ilk ismi bu değildi. Neden değiştirildi diye? Ya da ben fazla mi kafaya takıyorum acaba🤔
bıldırcın ve tavuk günlükleri
bıldırcın ve tavuk günlükleri 13 დღის წინ
O kadar yorumun içinde benim yorumumu gören güzel gardaşım Her şey istediğin gibi olur inşallah 85 aboneyim hayrına 100 olurmu abone ol butonu na basan elleriniz dert görmesin yapabilirsiniz
Gözde Akkan
Gözde Akkan 13 დღის წინ
Yeni nölüm yarın merakla bekliyorum ☺️🌷
Mehmetcan Adacik
Mehmetcan Adacik 13 დღის წინ
Ah be amirim bu haline alışkın değilim..
Roblox Monster
Roblox Monster 13 დღის წინ
Beren Gökyızldız ne kadar büyümüş
Ahmet Talha
Ahmet Talha 13 დღის წინ
AMİRİM NAPTILAR SANA AMİRİMMM
Chikkos ChikkosTv
Chikkos ChikkosTv 13 დღის წინ
Birsey yapmaya korkuyorum mavi yoksa birsey oldu der
Sevilay ŞAHİN
Sevilay ŞAHİN 13 დღის წინ
Ben acilaaaar cocuguuuyum
Turgutcan Aslanoğlu
Turgutcan Aslanoğlu 13 დღის წინ
Kırmızı oda var ramo arka sokaklar gibi reytingi güçlü diziler var o yüzden tutmaz tutar diyenler yorum tutmaz diyenler beğeni
Books Books
Books Books 13 დღის წინ
Şu beren denen kız olmasa dizi güzel olurdu diye düşünüyorum.
Selin cim
Selin cim 13 დღის წინ
Kadın çocuğa ne yapıyo anlamadım
Bayram ALTUNTAŞ
Bayram ALTUNTAŞ 13 დღის წინ
bu kız cocuğunun hayatı dizilerde geçti :) neler çektin be sen bu yaşta abicim
şevval İpek
şevval İpek 13 დღის წინ
Neden her çocuğun başrol sayıldığı dizide bu kızı oynatıyorlar. Evet güzel rol yapıyor kendini geliştirdi ama girdiği roller birbirine çok benziyor. Farklı bir çocuk oynatsalar daha güzel olurdu bence. Aslında bu büyükler için de geçerli. Belirli ünlüler var, diziden diziye geçip duruyorlar. Sektör artık yeni kişilere de yer vermeli
Bahadır Ateş
Bahadır Ateş 13 დღის წინ
Bu kız niye hep anasız rolünde la
Ahir Zaman da istikamet üzere kalabilmek
Dini sohbetler için kanalımıza abone olarak destek olabilirsiniz Hayra vesile olan o Hayri islemis gibidir hadisi şerif
შემდეგი
Çocukluk 2. Bölüm
1:44:55
ნახვები 659 ათ.
Davetsiz misafir - Çocukluk 3. Bölüm
03:16
ნახვები 80 ათ.
Распаковка iPhone 12 Pro с секретом....
14:36
90 GÜNLÜK MUCİZEVİ DEĞİŞİM ! | W/SHREDDED BROTHERS
31:14
Öğretmen 5. Bölüm
1:40:59
ნახვები 479 ათ.
Çocukluk 4. Bölüm 3. Fragmanı
01:01
ნახვები 572 ათ.
Çocukluk 2. Bölüm | YouTube Özel Tanıtımı ⚡️
00:49
Annemi çok özlüyorum Mavi! - Çocukluk 1. Bölüm
10:39
Serçe, çocuk evinden kaçıyor - Çocukluk 1. Bölüm
07:08
Benim kız arkadaşım olur musun? - Çocukluk 3. Bölüm
02:18
Serçe'nin haykırışı - Çocukluk 1. Bölüm
10:38
ნახვები 30 ათ.
Mavi, Dodo için endişeleniyor.. - Çocukluk 2. Bölüm
06:36
Doğduğun Ev Kaderindir | 17. Bölüm
2:21:45
ნახვები 152 ათ.
Распаковка iPhone 12 Pro с секретом....
14:36
90 GÜNLÜK MUCİZEVİ DEĞİŞİM ! | W/SHREDDED BROTHERS
31:14
სანთებელა ყლაპია
0:43
ნახვები 33 ათ.
Brawl Stars Animation - Amber - This is fine...
0:53
ნახვები 5 მლნ
Xabkanq /Խաբկանք- Episode  78
33:22
ნახვები 150 ათ.
Emanet 38. Bölüm Fragmanı | Legacy Episode 38 Promo
0:50