ეს მუქი

Ramo - 33.Bölüm (Sen Bana Dokunamazsın) 

გამოწერა
ნახვები 2,9 მლნ
96% 27 522 984

Ayrıcalıklardan yararlanmak için Ramo kanalına katılın: bit.ly/34eUNwx​
Ramo'nun büyük bir planı vardır; Mazhar'ın yerine İstanbul’un patronu olmak. Patronların ise tek amacı vardır; Ramo'ya diz çöktürmek. Oyuna yeni giren Şerif'in her hamlesi Ramo'yu biraz daha zora sokuyordur. Ramo'nun harekete geçmesini engelleyen şey ise Sibel'in rehin tutuluyor olmasıdır.
Ramo, bir yandan Sibel'in nerede tutulduğunu öğrenmeye, diğer yandan da Mazhar'ın yerine geçebilmek için Yıldırım'ı ikna edecek bir planı devreye sokacaktır. Yapacağı en küçük yanlış ailesinin yok olmasına neden olacağından, attığı her adıma dikkat etmek zorundadır.
Ramo Resmi Hesapları:
ramo_dizisi​
ramodizisi​
ramodizisi​
Ramo GEdown Kanalına Abone Ol → bit.ly/37j0746​
#BKM​ #Ramo​ #MuratYıldırım​ #EsraBilgiç​ #ShowTV​ #Dizi​ #RamBel​

ფილმი & ანიმაცია

გამოქვეყნდა

 

20 თებ 2021-ში

გაზიარება:

:

ჩამოტვირთვა:

მიმდინარეობს ატვირთვა.....

აქ დამატება:

ჩემი კრებული
მოგვიანებით სანახავი
კომენტარები 100   
Ramo
Ramo 9 დღის წინ
Ayrıcalıklardan yararlanmak için Ramo kanalına katılın: bit.ly/34eUNwx​
Ismail Ismail
Ismail Ismail 2 დღის წინ
Son sahneyile diziy rezil etiniz bu da izledim.son bolum olsun
Penah Hemidov
Penah Hemidov 3 დღის წინ
Alt yazilar olmasa daha ela olar onsuz sehv tercume olunur adamin esebine toxunur
Penah Hemidov
Penah Hemidov 3 დღის წინ
Alt yazilar olmasa daha ela olar onsuz sehv tercume olunur adamin esebine toxunur
Penah Hemidov
Penah Hemidov 3 დღის წინ
Alt yazilar olmasa daha ela olar onsuz sehv tercume olunur adamin esebine toxunur
Elsad Siriniov
Elsad Siriniov 4 დღის წინ
EN İYİ RAMO 😉😉😏😏
BenX
BenX 30 წუთის წინ
kurtlar vadisindeki avukat nizamettinde girdimi efsane olur
Verora Meshau
Verora Meshau 2 საათის წინ
Vdekshi te dyja ne nje vend ne nje kohe dhe mos u ngjallshi me zarba 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡🇦🇮🇦🇮🇦🇮🇦🇮🇦🇱🇦🇱🇦🇱🇦🇱🇦🇱
Verora Meshau
Verora Meshau 2 საათის წინ
Degjo moj zonje qe ke zevendesuar baba e kriminelpor po te them se dhe debora eshte e bardhe por e menderosin qent😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡🇦🇱🇦🇱🇦🇱🇦🇱🇦🇱🇦🇱🇦🇮🇦🇮🇦🇮🇦🇮🇦🇮🇦🇮🇦🇮
Samet Aslan
Samet Aslan 7 საათის წინ
1:46:39 şu sahneyi izleyince duygulandım gerçekten muhteşem bir dizi ve muhteşem bir sahneydi hiç final olmasın :)
ftm ftm
ftm ftm 17 საათის წინ
Zeybek ne alaka şimdi yaaaa Bence bu senarist rüşvet alıyor çaktırmadan diziyi batırmak için
Reine De Saba {1903} Bollywood 3⃣2⃣
Reine De Saba {1903} Bollywood 3⃣2⃣ 17 საათის წინ
1:00:36 den 1:00:40 a Sibel'in suratı Hahahaaa hastayım bu kadına ya
Bulent Kaya
Bulent Kaya 18 საათის წინ
Şuan geriden geliyordum bitirdim TV den izlemeye başlıyorum bugün itibari ile. Harika bir dizi yazan çizen oynayan herkesin eline emeğine sağlık. Ancak büyük patronun evinde yakalanmamak için oynamak nedir Doğu ile Ramo Allah iyiliğinizi versin 😂😂👏
Ahmet Türker
Ahmet Türker 19 საათის წინ
1:05:54 ayrıntıyı fark edenler
Ömer Yılmaz
Ömer Yılmaz 21 საათის წინ
son sahne de ki ramonun üstünde ki siyah mont markasını bilen var mı?
DASSWİN
DASSWİN 22 საათის წინ
Hurdacı; Newton haraket raconu😂
racon krali
racon krali 23 საათის წინ
Atilla Olgaç Yildirimi canlandiriyorsa Kurtlar Vadisinin Samuel Vanuniy kimi canlandiriyor buyuk patron hangisi
No expenclatioons No disappointments
1:00:38 sibel ne komiksin be😂
Şamil Aliyev
Şamil Aliyev დღის წინ
Bu yazi ne yaa
Sevda Taşdan
Sevda Taşdan დღის წინ
Sibeli çok seviyorum
Sevda Taşdan
Sevda Taşdan დღის წინ
Nolur final yapmayın
Kerem Açıkgöz
Kerem Açıkgöz დღის წინ
bu diziyi izleyince diğer dizilere ekmek veresim gelmiyor
mahmuthan yuksel
mahmuthan yuksel დღის წინ
Kılıç gelmii
Yüsra Çiçek
Yüsra Çiçek დღის წინ
Şuana kadar izlediğim en güzel bölümlerden biriydi 💫
Dilek Palitözü
Dilek Palitözü დღის წინ
Her bölüm final gibi geciyor ya efsaneydi
Zh0r0G Georgiew
Zh0r0G Georgiew დღის წინ
Acaba nasil bir sezon finali bizi bekliyor olacak gercegi cihangirin öldugu bolumün yanindan bile gecemez AMA heycanli bir sezon finali bekliyoruz...
Selim Ergun
Selim Ergun დღის წინ
Bişey sorcam bu büyük patron YILDIRIM'ı başka bir oyuncu(Nişan Şirinyan) canlandırmıyomuydu? Ben mi bişey kaçırdım? 🤔
Гаджи Аббасов
Гаджи Аббасов დღის წინ
Senarist yakiyosun bu nee olaylarr yaaaa Hasan nasil o ola bilir😂😂😂😂
Гаджи Аббасов
Гаджи Аббасов დღის წინ
1:51:48 Naber lan Fikolokko😂😂😂
Abdulkadir Bıçak
Abdulkadir Bıçak დღის წინ
Neşet babayla olan kısım muhteşemdi
Dexter M.
Dexter M. დღის წინ
Bence sondaki kaptan diğer büyük patron ikizi.
Seçkin Seda
Seçkin Seda დღის წინ
Hadi herkez beğensin dizimiz totelde 7 bandını aşmıştır burada rekor like atalim
Anıl Berkay Durmuş
Anıl Berkay Durmuş დღის წინ
reşet babaya saygıdan dolayı dizi bitti ama kapatmadım neşet baba bitti şimdi kapatıyorum
Hamza Yusufoğlu
Hamza Yusufoğlu დღის წინ
34. Bölüm çalışmıyor
memati baş
memati baş დღის წინ
Anca 8 de yükluyolar cumartesi günü
Ilkin Ibrahimov
Ilkin Ibrahimov დღის წინ
Ramo Doğu mükemmel♡
Robert Boyle
Robert Boyle დღის წინ
Admik yeni bölümü yükleyecen mi artık
ROMA TOPCIK
ROMA TOPCIK 2 დღის წინ
Mazharin saclarini uklatka edin ne olar.😂😂
Sümeyye Yılmaz
Sümeyye Yılmaz 2 დღის წინ
3 günde 33.bölüme geldim aşırı iyi dizi
Sümeyye Yılmaz
Sümeyye Yılmaz დღის წინ
@memati baş aynen
memati baş
memati baş დღის წინ
İlk sezonu biraz sıkıcıydı ama 2.sezon efsane
Fatoş göktürk
Fatoş göktürk 2 დღის წინ
Sibel yaşıyor 😂❤️
deniz iriş
deniz iriş 2 დღის წინ
düğünde oynan VALS ne yaaa !!! hiç yakıştıramadım. kendi memleketizin bir sürü oyunları varken VALS ne yani !!! bence bunu bir daha düşünülmesi lazım
Emine Reyhan
Emine Reyhan 2 დღის წინ
34. Bölüm mü neden izleyemiyorum
memati baş
memati baş დღის წინ
@ProGamer yoo cmts aksamlaei yükleniyo saat 8 de
ProGamer
ProGamer 2 დღის წინ
Knk onun için katıl butonuna abonr olman lazım aylık 10 tl yani para vermeden izleyemiyorsun
Гюльчин Аскарова
Гюльчин Аскарова 2 დღის წინ
Електрик олмаянда,ев телефону недчэ ишлэйир?
Fabia Fabia
Fabia Fabia 2 დღის წინ
BU DİZİ FİNAL YAPMASINNN
Mirhuseyn F
Mirhuseyn F 2 დღის წინ
İstanbulun Kralı Mazhar'a Biat edeceksiniz!
Tugaygokfpx
Tugaygokfpx 2 დღის წინ
Ramo 22.bölüm 01.10.55
Leman Aydoğdu
Leman Aydoğdu 2 დღის წინ
Dizi bolumunude parayla izleyecegz hey Allahım google dan izleriz bizde bi bu sacmalık kalmıstı
UĞUR BÖCEĞİ
UĞUR BÖCEĞİ 2 დღის წინ
Ramo'yu aşiri aşiri aşiri sevenler 👇 sayimizi bilelim 😉
tebriz Qeferov
tebriz Qeferov 2 დღის წინ
34 bolum niye izlemek olmur?
Tehmina Qurbanova
Tehmina Qurbanova 2 დღის წინ
Hele yuklenmeyib yutuba
Tuncer Dagdelen
Tuncer Dagdelen 2 დღის წინ
Vay Hasan vay
Muhammed Çakıcı
Muhammed Çakıcı 2 დღის წინ
Yıldırım karakterini oynayan oyuncuya noldu değiştimi
memati baş
memati baş დღის წინ
Valla orası karısık degişti bu bölüm öldu ama diğer bölüm ortaya çıktı ama omu baskasi mi belli degil
Bujar Brahimi
Bujar Brahimi 2 დღის წინ
Ramo je aktori mei preferuar bashk me sibelin vaza ime cmendet kur usheh
Tuncer Dagdelen
Tuncer Dagdelen 2 დღის წინ
Ramonun söylediklerinin hepsi Mazharda mevcut planli insiyatif ve akilli
Tuncer Dagdelen
Tuncer Dagdelen 2 დღის წინ
Usta bir oyuncu daha katilmis
Eren Ateş
Eren Ateş 2 დღის წინ
Ates Benim Ates Ramo
Ali Özcan
Ali Özcan 2 დღის წინ
tam bölümü sadece üyelere özel yaptın çok ayıp ettin.
Batuhan Terzi
Batuhan Terzi 2 დღის წინ
radyo sahnesi kadar alfa bir hareket var mıdır Türk dizi sinema tarihinde :))
Erdem Bego ÖNAL
Erdem Bego ÖNAL 2 დღის წინ
Siz ayda 10 tl kazanacaksınız diye biz diziyi başka sitelerden izliyoruz. Sizin izlenmeniz de düşüyor .
sgl -RAYY-
sgl -RAYY- 2 დღის წინ
Koltuktak gizemli patron dogusun babasi cikiyomus 😏😁
Anya
Anya 2 დღის წინ
Sasa - "denize yakılan" - Çok güzel💕💕💕
ibrahim kocak
ibrahim kocak 2 დღის წინ
İnsanlari ramocular ve degiller diye ayirt ediyorsunuz bu hic hos degil. Herkes esit olmali insanlari sen paralisin sen fakirsin su anda izleyemezsin dememelisiniz. Ne zamandir durum boyle bir kisi de agzini acip demiyor yazik cidden
Anwar Mez
Anwar Mez 2 დღის წინ
Hhhh
Alaaddin Boğa
Alaaddin Boğa 2 დღის წინ
Ramo Yıldırım’ı nerden tanıyor orasını çözemedim.?
Can Ezer
Can Ezer 13 საათის წინ
Başka oyuncu oynuyordu değişti
Oktay Ası
Oktay Ası 2 დღის წინ
vadinin kılıcını ilk bölümde öldürdünüz
Ismail Ismail
Ismail Ismail 2 დღის წინ
Son sahneyle dizi rezil etiniz senaris buda izledim son bolum olsun iy beni türk dizilerinde soğudurdunuz afferin size
фаррух губадов
фаррух губадов 2 დღის წინ
Sən diyer bölümü izle
Mehmet KADIOĞLU
Mehmet KADIOĞLU 2 დღის წინ
Yıldırım ın evine girilmesini yazan kişi ilk komedin miydi
Mirhuseyn F
Mirhuseyn F 2 დღის წინ
Fiko: İnan karım ölmüş gibi üzüldüm -Lan? ÖÜŞXÇQÖPEƏƏÇCPEĞŞXL ULAN FİKO FAV KAREKTERSİN YA
Seval Cifci
Seval Cifci 2 დღის წინ
1:23:05 elektrikler gitti ama ev telefonu kullanabiliyor
Çingiz Beydullayev
Çingiz Beydullayev 2 დღის წინ
Final olmasın nolurrrr
Salam Necesen
Salam Necesen 2 დღის წინ
Senarist kim?
Cavanşir İsmayılov
Cavanşir İsmayılov 2 დღის წინ
Şu büyük patron Yıldırım önce başkası oynadı sonrada başkası adam hemen ölecekdise niye başka başka oyuncular oynadı çok manasız oldu
Ali Axmedov
Ali Axmedov 2 დღის წინ
RAMO😘😘😘😍🤗
Selin Vatansever
Selin Vatansever 2 დღის წინ
Fiko: ramo kardeşim başın sağolsun İnan kendi karım ölmüş gibi üzüldün Ramo: laağağan Fiko:yani bacım ölmüş gibi Jdbsliamdkwlaşmfkeqğdmrkprğfotğg
Cool Kanal
Cool Kanal 2 დღის წინ
👌 👍 ☝ 🤘 💪 👑 💖 😎 😘
nada afash
nada afash 3 დღის წინ
لماذا لم تترجم عربي
Harun Yüzlü
Harun Yüzlü 3 დღის წინ
1.05:05 Ramo Tabureye ayak basar . . . Kraalll...
Ülviyye Şükürova
Ülviyye Şükürova 3 დღის წინ
Sibelin yalan kardeşi
Ülviyye Şükürova
Ülviyye Şükürova 3 დღის წინ
Sibel ramoyu seviyo
Sude Ilgın
Sude Ilgın 3 დღის წინ
şahin sen yürüme yaa :((
Abdulbaki Uygun
Abdulbaki Uygun 3 დღის წინ
😕😆😬😬😦😇😉😡😡😦😥😤😆😀😈😯😯😡😬😠😠😆😦😦😡😈😇😯
Kekdjdn Hensjdjsnsbhd
Kekdjdn Hensjdjsnsbhd 3 დღის წინ
Kafasına sıkıcaksın İlle benim dediğimi yapıcaksın Dünkü çocuk , o nasıl bir cihangir taklidiydi be ramo
Kekdjdn Hensjdjsnsbhd
Kekdjdn Hensjdjsnsbhd 3 დღის წინ
Arayanlar için 2:02:36 sahne
Ülviyye Şükürova
Ülviyye Şükürova 3 დღის წინ
masarı öldür
Ülviyye Şükürova
Ülviyye Şükürova 3 დღის წინ
❤🌻🌺❤
Ülviyye Şükürova
Ülviyye Şükürova 3 დღის წინ
Aferin sibel sasli mezajı Ramoya göndərdin
Ülviyye Şükürova
Ülviyye Şükürova 3 დღის წინ
işde buldun
Ülviyye Şükürova
Ülviyye Şükürova 3 დღის წინ
vursana onları
Ülviyye Şükürova
Ülviyye Şükürova 3 დღის წინ
Ramo salakmısın sevgilin yaşıyo
Ülviyye Şükürova
Ülviyye Şükürova 3 დღის წინ
Maraklı bölümü❤❤
Ülviyye Şükürova
Ülviyye Şükürova 3 დღის წინ
men ramoyu cok bakıyorum
Ersin Karaca
Ersin Karaca 3 დღის წინ
Soru şu; Ramo nerden biliyor radyo dinlediğini ve hangi radyo olduğunu
Bağde A.
Bağde A. 3 დღის წინ
Adamsın Ramooooo adamsın🤩😘 nasıl da güzel koydu o ayağını tabure ya 1:05:32👏👏👏👏👏👍👍👍👍👍💪💪💪
N&R N&R
N&R N&R 3 დღის წინ
Dogu:-Nolucak simdi?🙄 Ramo:-Kiyamet kopucak😎
N&R N&R
N&R N&R 3 დღის წინ
Alarmi Harmandali oynuyarak gecdiklerinde kopdum👍😅
N&R N&R
N&R N&R 3 დღის წინ
Fiko:-Bir olumsuz yapmislar,adini da Fiko koymuslar...:)))SJffffdgg
Ser Eminente
Ser Eminente 3 დღის წინ
Where’s Ertugrul 😡
N&R N&R
N&R N&R 3 დღის წინ
Fiko:-Mahzar Cemilin kuduz kopekleri depoyu basdi,mallarimiza el koyucaklar.Bir de qaliba olucez. Mahzar:-Ne diyorsun Fiko?Dayan geliyoruz. Fiko:Kanimin son damlasinacan dayanicam.Ama yeterki yetis.Alemsin Fiko hem korkak,hem kurnaz.Kimler oldu dizide sen hala yasiyosun.Ama iyikide yasiyosun bence.Boyle reytingli dizide senin gibi karaktere cok ihtiyac var.Iyiki varsin yuzumuzu gulduren Fikocum😅
merve çoban
merve çoban 3 დღის წინ
Bu nasıl bı oynamaktir kendilerinde geçtiler resmen
Sena Nur Akçakaya
Sena Nur Akçakaya 3 დღის წინ
Doğu ve Ramo’nun dostluğu🥺🥺
Menesse Uslu
Menesse Uslu 3 დღის წინ
Aldım kaçak çayımı verdim gönlümü Neşet babaya kapıldım sevdaya
Oktay Ası
Oktay Ası 3 დღის წინ
ramoyu kimse tutamaz artık
Bishoy Ayman
Bishoy Ayman 3 დღის წინ
EFSANNEEE!!!
Elifsu Bağcı
Elifsu Bağcı 3 დღის წინ
1 haftada 3M'ya yakın izlenmiş vayy be 🤟🤟🖤
Talha Sadık
Talha Sadık 3 დღის წინ
Gerçekten o lazer sahnesini koyduğunuz için çok tebrik ediyorum
Eylem Türel
Eylem Türel 3 დღის წინ
Mal gibi adamlari (karakter ) bi masanin etrafina toplamislar tabiki ramo daha ön planda olur .
Byrm Dona
Byrm Dona 3 დღის წინ
dogan hasan didiklemeniz harika
Debian
Debian 3 დღის წინ
English subtittles need to add so all people can see the episodes Ok ?
შემდეგი
Ramo - 32.Bölüm (Belirsizlik İlkesi)
2:19:55
ნახვები 2,8 მლნ
Ramo - 34.Bölüm (Kısasa Kısas)
2:11:06
ნახვები 1,6 მლნ
Arıza 24.Bölüm
2:12:38
ნახვები 472 ათ.
Kuzey Yıldızı İlk Aşk 53. Bölüm
2:16:48
ნახვები 475 ათ.
Hercai 61. Bölüm
2:19:30
ნახვები 868 ათ.
Masumiyet 1. Bölüm
2:01:31
ნახვები 4,2 მლნ
Menajerimi Ara 27. Bölüm
2:17:57
ნახვები 199 ათ.
Çukur 4.Sezon 25.Bölüm
2:22:15
ნახვები 3 მლნ
Bir Zamanlar Çukurova 85. Bölüm
2:32:56
ნახვები 2,1 მლნ
Kardeşlerim 1. Bölüm
2:11:22
ნახვები 2,2 მლნ
Patronunla Konuşuyorsun | Ramo 34.Bölüm
08:43
ნახვები 431 ათ.
Masumiyet 1. Bölüm
2:1:31
ნახვები 4,1 მლნ
BRAWL STARS ANIMATION - SKINS BATTLE #2
2:22
ნახვები 1,3 მლნ